آخرین اخبار

20. آذر 1397 - 16:27   |   کد مطلب: 31705
فرماندار شهرستان اسدآباد از قطع برق چاه های بدون کنتور هوشمند این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایسنا، منطقه همدان، کریم حمیدوند در شورای حفاظت از آب شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: تاکنون در راستای ساماندهی چاه های بدون کنتور هوشمند شهرستان برق 29 حلقه چاه قطع شده و این روند تا قطع برق تمامی چاه های فاقد کنتور هوشمند ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه اسدآباد با 624 فقره نصب کنتور هوشمند رتبه اول سطح استان را داراست، افزود: شهرستان اسدآباد دارای 1817 حلقه چاه مجاز بوده که از این تعداد 337 مورد غیرفعال و پرونده این تعداد حلقه چاه ابطال شده است.
حمیدوند همچنین تعداد چاه های غیرمجاز شهرستان را 292 حلقه چاه برشمرد و گفت: تا کنون از این تعداد 217 مورد مسدود شده و نسبت به انسداد  75 حلقه چاه باقیمانده تا پایان سال اقدام خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه از 60 حلقه چاه آب شرب روستایی شهرستان اسدآباد به علت کاهش آب های سطحی طی 5 سال گذشته 28 حلقه خشک شده اند، تصریح کرد: این امر موجب آن شد که تابستان امسال را با بحران طی کنیم.
فرماندار اسدآباد همچنین با تأکید بر برخورد با کشت دوم کشاورزان اظهار کرد: باید نسبت به عدم کشت محصولات پرآب بر به کمک سمن ها، برنامه های آموزشی و ترویجی جهادکشاورزی و کمیته اشتغال کشاورزان را ترغیب و تشویق کرد.
وی با اشاره به اینکه اسدآباد در اصلاح و تعدیل چاه ها نیز رتبه اول را در استان دارد، خاطرنشان کرد: 655 حلقه چاه شهرستان اسدآباد برای سال 97 در راستای اصلاح و تعدیل و نصب کنتور برنامه ریزی و معرفی شده که تاکنون 129 حلقه انجام گرفته و تا پایان سال اصلاح و تعدیل مابقی سهمیه نیز انجام خواهد شد.
حمیدوند میزان بارندگی های امسال شهرستان اسدآباد را تا این لحظه 212 میلیمتر اعلام کرد و گفت: این میزان بارندگی شهرستان نسبت به سال گذشته 307 درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal