آخرین اخبار

9. اسفند 1397 - 13:55   |   کد مطلب: 32143
استاندار همدان پس از گذشت پنج روز هنوز پاسخی به نامه دانشجویان مبنی بر اينكه شما هم در صف‌های طولانی مرغ و گوشت بايستيد، نداده است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، چهارم اسفندماه 97 نامه‌ای از سوی بسیج دانشجویی به استاندار همدان ارسال شد با این مضمون «آقای استاندار شما هم همراه با مردم در صف‌های طولانی گوشت بایستید».

این نامه از طریق روابط عمومی استانداری همدان دریافت و به استاندار ارائه شده است اما تاکنون پاسخی به دانشجویان داده نشده است.

در همین راستا سعید کوروش‌رحیم دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی همدان در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه تاکنون پاسخی به این نامه از سوی استانداری داده نشده است اظهار کرد: نامه از طریق روابط عمومی به دست استاندار رسیده اما هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه همچنان منتظر اعلام نظر استاندار در این زمینه هستیم گفت: امیدواریم شخص اول استان در راستای پاسخگویی به مطالبات دانشجویی این مسئله را مورد بررسی قرار دهند.

در ادامه خبرگزاری فارس با استاندار همدان چندین بار تماس گرفت که البته تلفن خود را پاسخگو ندادند.

اسدالله ربانی‌مهر، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌المللی استانداری همدان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: نامه دانشجویان به استاندار همدان داده شده است اما تاکنون استاندار به این نامه پاسخ نداده‌ است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal