آخرین اخبار

21. فروردين 1398 - 13:38   |   کد مطلب: 32317
فرمانده سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه اقدام آمریکایی ها با عنایت خداوند به یک وفاق و انسجام ملی در کشور انجامید گفت: با اقدام آمریکا امروز درستی مسیر طی شده و راهی که طی کرده‌ایم را درک می‌کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع، سردار مظاهر مجیدی در دیدار با مقامات ارشد دولتی استان که پیش از ظهر امروز در سپاه انصارالحسین (ع) برگزار شد اظهار داشت: در چهل سالگی انقلاب و چهل سالگی سپاه قرار داریم و به لطف زحماتی که امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب داشتند مجموعه‌های نیروهای مسلح توانستند یک مسیری را انتخاب کنند که در راستای استمرار حرکت انقلاب باشد.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که اگر دشمن از ما تعریف کرد باید بدانیم که در کار ما خللی است عنوان کرد: با اقدام آمریکا امروز درستی مسیر طی شده سپاه و راهی که طی کرده‌ایم را درک می‌کنیم.

 فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه تروریست نامیدن سپاه حرف ترامپ نیست اضافه کرد: حرف ترامپ همان است که قبلاً گفت، ترامپ گفت که داعش را ما ایجاد کردیم و ما تروریست را آفریدیم و تروریست نامیدن سپاه حرف صهیونیست ها است.
 
وی با بیان اینکه سپاه در منطقه راهبردهای آمریکایی‌ها را زمین‌گیر کرده اظهار داشت: اقدام آمریکایی ها   با عنایت خداوند به یک وفاق و انسجام ملی در کشور انجامید و خداوند مکر آنها را به خودشان برگرداند.

سردار مجیدی سخنرانی رئیس جمهور و حرکت فرمانده ارتش و وزیر دفاع و همه اقشار و احزاب را انسجام بخش دانست و گفت: هر کس برای انقلاب دلسوز است و برای رهبری انجام وظیفه می‌کند پاسدار است.

 وی خطاب به مقامات دستگاه های دولتی استان عنوان کرد: حمایت شما باعث دلگرمی سپاه شد و امیدواریم که در برنامه‌های استان در کنار دستگاه‌های دولتی وظیفه و رسالت پاسداری را انجام دهیم.

در پایان این دیدار استاندار و همه مقامات اجرایی استان در راستای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لباس این نهاد را بر تن کردند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal