آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1398 - 9:30   |   کد مطلب: 32400
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: اگر بخواهیم آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کند و ناچار نباشیم برای این بخش هزینه کنیم راه حل آن توجه به آموزش و پرورش و ارتقاء جایگاه معلمان است که در طول این چند دهه اخیر فراموش شده‌اند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی گفت: در آستانه سالروز شهادت استاد مطهری قرار داریم بنابراین روز معلم را به همه فرهیختگان، اساتید ارجمند و معلمان کشور تبریک گفته، همچنین سالروز جهانی کارگر و تشکیل شوراها را نیز تبریک می‌گویم.

وی افزود: بیان تبریک در رابطه با معلمان کفایت نمی‌کند بنابراین از دولت می‌خواهم که با همکاری مجلس کمک کند تا نظام رتبه بندی معلمان یک بار به درستی و به طور کامل اجرا شود.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: بی تردید راه نجات کشور در جهت کاهش آسیب های اجتماعی، حضور پررنگ معلمان در کلاس های درس و توجه به حوزه پرورشی بوده ضمن اینکه معلمان نباید دغدغه ی غیر از این داشته باشند تا بتوانند جامعه را به سمت و سویی هدایت کنند که بتوانیم بهره لازم را از این قشر زحمتکش ببریم و جامعه به سمت کمال پیش برود.

وی در تذکری خطاب به اسلامی وزیر راه، تاکید کرد: هم اکنون راه مواصلاتی به غرب کشور از گردنه اسدآباد دچار فرونشست شده است و ضرورت دارد به سرعت اعتبار لازم به این بخش تزریق شود تا راه های روستایی اصلاح شود.

رنجبرزاده گفت: تعدادی از روستاهای این منطقه مدتی است که با نبود پزشک عمومی مواجه هستند بنابراین باید وزارت بهداشت سامانه طرح پزشکان عمومی را باز کرده و دقت لازم را در این مورد داشته باشد چرا که این موضوع مردم این منطقه را با مشکل جدی مواجه کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal