آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1398 - 15:20   |   کد مطلب: 32408
امام جمعه اسدآباد گفت: شوراها در زمینه پرداخت زکات و خمس کار فرهنگی کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی‌ حسینی‌مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با اشاره به سالروز روز شوراها در ۹ اردیبهشت ماه، اظهار کرد: شوراها باید کارهای فرهنگی در زمینه کمک به جمع آوری زکات، خمس، امور فرهنگی مختلف در سطح شهر و روستاها انجام دهند

 

وی پیروزترین شورای یک روستا شورایی دانست که از فرصت ماه محرم و رمضان برای حضور روحانیت در روستا و مساجد شهر بهره بگیرند و کار فرهنگی کنند.

امام جمعه اسدآباد بااشاره به انتصاب شهر ار جدید این شهر از شوراها خواست با تقوای بیشتر دست در دست شهردار امور شهر را در دست بگیرند.

 

وی باشاره به روز کار و کارگر، گفت: کارگران جایگاه رفیعی در کشور دارند و همانا امام ره فرمودند روز کارگر روز همه ملت است و رهبر انقلاب هم در دیدار با کارگران فرمودند که یکی از وظایف مسئولان را ارزش دادن به کار و روشن شدن ارزش آن برای افکار عمومی دانستند.

 

حسینی مجد قدرشناسی از کارگران در حوزه های مخنلف را یک وظیفه دانست و گفت: باید بر دستان کارگران بوسه زد و به آنان افتخار کرد.

 

وی مسئولیت معلمان را سنگین خواند و افزود: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت معلمان و اموزش و پرورش را سنگین دانستند و باید جوانان را انقلابی با معنویت و انگیزه و با اعتماد به نفس تربیت کنند.

 

امام جمعه اسدآباد تأکید کرد: اگر جشن تکریم از اساتید در دانشگاهها برگزار می شود باید همراه با معنویت و دور از موسیقی های مبتذل و دور از هرگونه برنامه ای شأن آنان را پایین آورد،  باشد.

 

وی همچنین انتصاب سردار سلامی به عنوان فرمانده سپاه پاسداران را تبریک گفت.

منبع نافع
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal