آخرین اخبار

25. مرداد 1398 - 23:46   |   کد مطلب: 33246
امام جمعه اسدآباد از اجتماع عظیم مردم اسدآباد در میدان غدیر خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه شهر اسدآباد با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا و دوری از گناهان، اظهار کرد: علت همه مشکلات روحی و روانی جامعه گناه است و توبه بزرگترین راه برای بازگشت از آن است.

 

وی باشاره به روایات و احادیث از ایمه اطهار ع تصریح کرد: دنیا پر از خار است باید با مراقبت زندگی کرد.

 

وی با اشاره به مناسبت های هفته پیش رو، گفت: مادرلن اکر میخ‌اهند فرزندان صالح داشته باشند باید خود صالح و اخلاق محور باشند.

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به سالروز ورود ازادگان به میهن، گفت: ازادگان برای دفاع از ناموس و میهن زجرهای زیادی کشیدند که باید یاد و خاطره آنان گرامی داشته شود.

 

وی با بان اینکه در همین هفته یک کی از آقای عطایی یکی از جانبازان اسداباد بعداز سالها درد و رنج به درجه شهادت نائل امد، افزود: مردم و مسئولان باید قدر این جانبازان را بدانند و آنان را تکریم و احترام کنند.

 

حسینی مجد با اشاره به عید غدیر خم و تبریک این ایام، گفت: امر ولایت مهم است و امروز در ایام غیبت حضرت حجت عج باید ولایت فقیه را مورد توجه قرار داد.

 

وی با بیان اینکه عصاره کار همه ائمه ع در ولایت نهاده شده است، گفت: باید با برگزاری جشن و اجتماع عظیم در میدان غدیر اسداباد پشتیبان ولایت باشیم.

 

امام جمعه اسدآباد بر آذین بندی و چراغانی سطح شهر تأکید کرد و از مردم خواست در اجتماع میدان غدیر حضور یابند.

 

وی بااشاره به دیدار جهادگران با رهبر انقلاب و پیام ایشان، گفت: جهادگران باید تفکرات خود را ارتقا دهند و در راستای پیشرفت و عدالت گام بردارند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal