آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1398 - 10:48   |   کد مطلب: 32534
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت:هر چقدر جلوترمی رویم بر مردم عالم هویداتر می شود که هر روز انقلاب اسلامی درشرایط برتر و پیروزی قرار گرفته و استکبار جهانی در موضع انفعال قرارمیگیرد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع، سردار علی فدوی در مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله «شیخ محمد بهاری» همراه با گرامی‌داشت 610 شهید والامقام شهرستان بهار و یادبود شهید روحانی «مصطفی قاسمی» شهید ترور همدان با حضور  آیت‌الله «موسوی اصفهانی» مدیر حوزه علمیه همدان گفت: شیخ محمد بهاری و آیت الله ملاحسینقلی همدانی نقش ویژه ای در سلسله علمای انقلاب اسلامی داشتند.

سردار فدوی در مراسم بزرگداشت شیخ محمد بهاری: شیخ محمد بهاری و آیت الله ملاحسینقلی همدانی نقش ویژه ای در سلسله علمای انقلاب اسلامی داشتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: وقتی دشمنان برایشان مسلم شد که در برابر ایران نمی توانند نتیحه بگیرند به سراغ حزب الله لبنان و رزمندگان فلسطین و همچنین به سوریه و عراق و افغانستان و یمن رفتند و در هیچ یک از این هماوردی ها نیز پیروز نشدند.

هر چقدر جلوترمی رویم بر مردم عالم هویداتر می شود که هر روز انقلاب اسلامی درشرایط برتر و پیروزی قرار گرفته و استکبار جهانی در موضع انفعال قرارمیگیرد.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal