آخرین اخبار

1. تير 1398 - 13:01   |   کد مطلب: 32760
یک عضو شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: اعضای شورای اسلامی شهر در جلسه ای در روز پنجشنبه موضوع استعفای شهردار را در دستور کار قرار داد اما به نتیجه قطعی برای موافقت یا عدم موافقت آن نرسیدیم و قطعا” امروز و فردا تکلیف وی مشخص خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، سیدعلی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به موضوع استعفای شهردار اسدآباد  اظهار کرد: پیمان سبزه ای شهردار اسدآباد با دلایلی که خود در کانالهای تلگرامی مطرح کرده، از این پست استعفا داده است.

 

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر در جلسه ای در روز پنجشنبه موضوع استعفای شهردار را در دستور کار قرار داد اما به نتیجه قطعی برای موافقت یا عدم موافقت آن نرسیدیم، گفت: قطعا” امروز و فردا تکلیف آقای سبزه ای مشخص خواهد شد.

 

این عضو شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: در صورتی که اعضای شورای اسلامی با استعفای شهردار موافقت کنند، تا زمان انتخاب گزینه ای دیگر برای پست شهرداری سرپرست منصوب خواهدشد.

 

لازم به ذکر است؛ پیمان سبزه ای شهردار اسدآباد روز چهارشنبه استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی این شهر کرده است.

 

وی دلیل استعفای خود را در گفت‌گو با کانالهای تلگرامی اینگونه مطرح کرده که به علت مشکلات رفت و آمد و قانون جدید وزارت کشور مبنی بر سکونت خانواده ی شهرداران در شهر مقصد استعفا داده است.

 

پیمان سبزه ای گفته است که رأی گیری شورای شهر برای پذیرش استعفای وی به هفته بعد موکول شده و تا روز رأی گیری به عنوان شهردار در خدمت همشهریان است، این درحالی است که شنبه صبح امروز در محل کار خود حاضر نشده است.

منبع: عصرهمدان

انتهای پیام/ن

دیدگاه‌ها

همین.... شهردار اسدآباد استعفا داد، خبر کوتاه است دلیلش هم قانون وزارت کشور مبنی بر الزام سکونت شهرداران در شهر محل خدمت اعلام شده مشکل اینجاست که که هیچکس نمی خواهد مسوولیت بپذیرد، یکی از اعضای شورا گفته بی خبرم دیگری گفته بررسی می کنیم بقیه هم سکوت کرده اند و ته دلشان قند آب می شود که ما از اول هم مخالف این آقا بودیم 1_ همین قانون جنجالی الزام سکونت شهرداران خیلی قبل‌تر انتصاب شهردار اسدآباد ابلاغ شده بود (نهم دیماه نود و هفت) اما نکته اینجاست که آقایان شوراي شهر در آن ایام مشغول قهر و آشتی بودند کسی توجهی به این ها نداشت مهم به کرسی نشاندن حرف هاست.. همین! 2_ آقای پیمان سبزه ای آقای شهردار شما که میدانستید چرا مسوولیت پذیرفتید.. آیا شهری که شما قرار بود متولی آن باشید و حقوق چند میلیونی شهرداری آن را بگیرید با بودن چون شماهایی روی آبادی به خود خواهد دید.. مهم عنوان شهردار بودن و حقوق آن است... همین! 3_ شوراي محترم شهر در دوره ی اخیر دو شهردار انتخاب کرده که اولی به خاطر قانون منع به کارگیری بازنشستگان استعفا داد و دومی به خاطر الزام به سکونت مهم رفیق بازی آقایان است... همین امیدوارم بازی اسم و فامیل شورائیان شهر این بار به نفع شهر مظلوم من باشد پی نوشت : حضرات آقایان شورای شهر آقای شهردار مستعفی، شما در قبال ثانیه های حضور در شورا و ریال به ریال حقوق دریافتی که گاهی شهرداری حتی به زور از مغازه دار و دستفروش و کارگر و کارمند می گیرد مسوولید و یادتان نرود که انَّ الْمَوْتَ حَقٌ وَ سُؤٰالَ مُنْکَرٍ وَ نَکیرٍ فِی القَبْرِ حَقٌّ وَ الْبَعْثَ حَقٌّ‌ النُّشُورَ حَقٌّ وَ الصِّرٰاطَ حَقٌّ وَ الْمِیزٰانَ حَقٌ #اسدآباد #شورای_شهر_اسدآباد

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal