آخرین اخبار

11. تير 1398 - 8:07   |   کد مطلب: 32819
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد از ابلاغ 400 فقره وام احداثی و تعمیری به منازل مسکونی تخریب شده این شهرستان در بارندگی فروردین ماه امسال خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدکرم معصومی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: در بارندگی های سیل آسای فروردین ماه امسال 1791 مسکن شهری و روستایی تخریب شد که از این تعداد مساکن، تعداد 1227 واحد نیازمند احداث دوباره و 564 واحد نیاز به تعمیر مجدد دارند.

وی با اشاره به ابلاغ 300 فقره وام احداثی برای مسکن های تخریب شده این شهرستان در بارندگی فروردین ماه افزود: در این راستا برای مسکن های روستایی تسهیلات لازم تا سقف 40 میلیون تومان و 10 میلیون تسهیلات بلاعوض و برای مسکن های شهری تا سقف 50 میلیون با 12 میلیون تسهیلات به صورت بلاعوض در نظر گرفته شده است.

معصومی با بیان اینکه پروانه و نقشه روستایی در این راستا تا 50 متر به صورت رایگان خواهد بود، تصریح کرد: در حال حاضر این تعداد تسهیلات ابلاغی برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند و برخی از دریافت کنندگان این تسهیلات کار احداث مسکن تخریب شده خود را آغاز کرده اند.

وی اضافه کرد: علاوه بر اختصاص 300 فقره سهمیه احداثی، 100 فقره نیز سهمیه تعمیری برای مساکن تخریبی در بارندگی های فروردین ماه به این شهرستان اختصاص یافته که این تعداد سهمیه به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان اسدآباد در پایان خاطرنشان کرد: 10 میلیون تومان با نرخ سود 4 درصد و 2.5 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض، تسهیلات اعلام شده برای مساکن تعمیری در این راستا خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal