آخرین اخبار

15. بهمن 1399 - 8:02   |   کد مطلب: 38124
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد از افتتاح هشت پروژه بهسازی روستایی و مقاوم سازی مسکن این شهرستان در دهه فجر خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر ۱۱۸ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدکرم معصومی در گفت‌وگو با ما، افزود: هفت پروژه به بهسازی و زیرسازی و آسفالت روستایی شامل بهسازی روستایی بیتروان، زیرسازی و آسفالت روستاهای چنارسفلی، صادق آباد، قاسم آباد لک لک، قادرآباد، وندرآباد و بادخوره و یک پروژه به مقاوم سازی مسکن روستایی اختصاص دارد.

 

وی با بیان اینکه در طرح مقاوم سازی مسکن روستایی ۴۸ واحد مسکن روستایی در دهه فجر در سطح روستاهای شهرستان به بهره برداری خواهد رسید، اضافه کرد: این واحدها از محل اعتبارات ملی با اعتباری افزون بر ۶۷ میلیارد ریال از هفته دولت تاکنون در سطح روستاهای اسدآباد بهسازی و نوسازی شده و قابل بهره برداری در دهه فجر هستند.

 

 

معصومی در ادامه در رابطه با صدور سند مالکیت روستایی در شهرستان اسدآباد نیز اظهار کرد: سند مالکیت روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت با همکاری بسیار خوب اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان به منظور رسمیت بخشیدن به املاک روستائیان در دستور کار بوده که در همین راستا از ابتدای طرح ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن تعداد ۱۱ هزار و ۲۵۵ جلد سند در ۷۲ روستا و شهر آجین صادر و تحویل مالکان شده که این مهم در کاهش اختلافات ملکی و وثایق بانکی از نقش مؤثری برخوردار بوده است.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد در پایان با اشاره به اینکه از ۸۴ روستای بالای ۲۰ خانوار اسدآباد تاکنون در ۶۸ روستا طرح بهسازی آغاز شده و در ۱۸ روستا فاز اول بهسازی پایان یافته است، یادآور شد: در حال حاضر ۷۸ درصد روستاهای اسدآباد بهسازی شده اند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal