آخرین اخبار

21. آبان 1398 - 15:54   |   کد مطلب: 33981
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه تاکنون بیش از 900 واحد مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل در استان به بهره برداری رسیده است، گفت: تا چند روز آینده هزار واحد دیگر نیز به صورت متمرکز مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسن ظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه 8 هزار و 939 واحد مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل اخیر در سطح شهرها و روستاهای استان همدان در دست احداث قرار گرفتند، اظهار کرد: خوشبختانه کل این واحدها هم تسهیلات و هم کمکهای بلاعوض آنها تأمین اعتبار شده است.

 

وی گفت: تا به امروز حدود  15 هزار واحد مسکونی شامل احداثی، تعمیری و معیشتی در دستور ساخت قرار گرفته اند که به سیستم بانکی معرفی شدند.

 

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان یادآور شد: در حال حاضر تعداد 8 هزار واحد مسکونی خسارت دیده در اقلب احداثی، تعمیری و معیشتی عملا" وارد عقد قرارداد شده اند.

 

وی افزود: در خصوص واحدهای احداثی سیل زده نیز بیش از 5 هزار و 200 واحد از تعداد 8 هزار و 939 واحد عقد قراردادشان انجام شده است.

 

ظفری ادامه داد: پی سازی تعداد 4 هزار واحد انجام شده و بیش از 900 واحد به بهره برداری رسیده است که در چند روز آینده هزار واحد را به صورت متمرکز مورد افتتاح و بهره برداری قرار دهیم.

 

وی تصریح کرد: هم اکنون مشکل خاصی تاکنون در زمینه ساخت و ساز دوباره واحدهای سیل زده در استان همدان وجود ندارد و قطعا" این به دلیل تعامل و هماهنگی مجموعه مدیریتی استان، بنیاد مسکن و نظام بانکی است و  تا قبل از شروع سرما و زمستان بسیاری از واحدها مورد بهره برداری قرار می گیرد.

.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه تعداد 6 هزار واحد مسکونی تعمیری خسارت دیده ناشی از سیل در استان وجود دارد، افزود: این تعداد واحد نیز تا 15روز آینده به اتمام می رسد.

 

وی با بیان اینکه  در شهرستان اسدآباد نیز تعداد هزار و 23 واحد مسکونی که از سیلاب اخیر دچار خسارت شدند، در دست احداث است، افزود: این تعداد نیز به صورت صد در صد به سیستم بانکی معرفی و عقد قرارداد 85 درصد از این تعداد انجام شده است .

 

ظفری سرعت کار در روستاهای خسارت دیده ناشی از سیل در شهرستان اسدآباد بالا خواند و یاداور شد: طی بازدیدهای که داشتیم، ساخت و ساز با مشارکت خود مردم در حال انجام است و اسدآباد در فرآیند بازسازی واحدهای سیل زده یکی از شهرستانهای پیشرو استان همدان است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal