آخرین اخبار

8. مرداد 1398 - 8:46   |   کد مطلب: 33039
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد گفت: همایش بانوان فعال در حوزه کسب و کار این شهرستان در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان :رحیم قربانی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد گفت: این همایش به منظور تجلیل از بانوان فعال در عرصه اقتصادی و اشتغال ، شهریور سال جاری  برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین با اشاره به وضعیت ذوب آهن اسدآباد افزود: با پیگیری‌های نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و با توجه به اینکه مناقصه ذوب آهن برگزار شده است، به زودی شرکت صبانور فرد برنده را اعلام می‌کند تا تولید فرومنگنز در دستور این کارخانه قرار بگیرد.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد ادامه داد: اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان  به عنوان عضو کوچکی از تولید، از تمامی طرح‌ها و ایده‌های مولد و اشتغالزا در روستا‌ها ،حمایت  و زمینه اجرایی شدن این طرح و ایده‌ها را فراهم می‌کند.

 

قربانی افزود :افرادی که تمایل به فعالیت و سرمایه گذاری در طرح‌های صنعتی شهرستان اسدآباد دارند می‌توانند با مشاوره رایگان طرح‌های خود را  ثبت کنند.

 

وی افزود: متقاضیان کسب و کار در شهرستان اسدآباد می‌توانند همه روزه با شماره تلفن‌های ۳۳۱۲۳۴۳۳- ۳۳۱۲۵۹۹۹ برای راهنمایی و مشاوره تماس بگیرند.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal