آخرین اخبار

8. مرداد 1398 - 14:05   |   کد مطلب: 33046
فرماندار شهرستان اسدآباد از کسب رتبه نخست این شهرستان در نصب کنتورهای هوشمند آب خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال،  مجید درویشی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: بیش از نیمی از چاه های آب شهرستان اسدآباد به کنتور هوشمند مجهز شده اند که در این رابطه اسدآباد در سطح استان پیشرو است.

 

وی تعداد چاه های مجهز به کنتور هوشمند این شهرستان را 652 حلقه برشمرد و افزود: سهمیه تعهد امسال اسدآباد برای نصب کنتور هوشمند آب تعداد 50 فقره کنتور بوده که تا کنون از این تعداد سهمیه، 27 مورد محقق شده است.

 

درویشی در ادامه با اشاره به وجود 1423 چاه مجاز در دشت اسدآباد گفت: سهمیه تعهد سال گذشته شهرستان در بحث کنتور هوشمند 49 فقره بوده که این شهرستان سال گذشته با 63 فقره نصب کنتور، بیش از سهمیه تعهد خود اقدام کرد.

 

مدیر منابع آب شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه از 1423 حلقه چاه مجاز شهرستان تعداد 1094 حلقه چاه برقی و 329 حلقه چاه دیزلی هستند، تصریح کرد: از 1423 حلقه چاه مجاز سطح شهرستان، تعداد 1184 حلقه کشاورزی، 82 حلقه چاه شرب شهری و روستایی و 158 حلقه چاه های آب صنعتی، خدماتی، دام و طیور را شامل می شوند.

 

جلیل عبداللهی تعداد چاه های غیرمجاز این شهرستان را در مجموع 300 حلقه برشمرد و گفت: تا کنون از این تعداد چاه غیرمجاز 237 حلقه مسدود شده و مابقی نیز در دست اقدام قرار دارد.

 

وی تعداد چاه های غیرمجاز هدف در راستای انسداد را در سالجاری 13 حلقه اعلام کرد و یادآورشد: تا کنون 3 حلقه از این تعداد چاه های غیرمجاز هدف در سالجاری مسدود شده اند.

ایسنا
انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal