آخرین اخبار

28. مرداد 1398 - 8:50   |   کد مطلب: 33269
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:
قیام امام حسین(ع) برگرفته از ولایت امیرالمومنین(ع) است
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: غدیر در واقع مادر عاشورا است و قیام امام حسین(ع) برگرفته از ولایت امیرالمومنین(ع) است.

به گزارش آوای سیدجمال، آیت الله موسوی اصفهانی در آیین رونمایی از سومین پویش برگزاری 110  جشن عید غدیر توسط هیئت‌های مذهبی استان همدان ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت امام هادی(ع) اظهار داشت:امام هادی(ع) شجره طیبه شناسنامه ائمه را در زیارت جامعه ترسیم کرده است.

 

وی با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر عید غدیر بیان داشت: ما باید مسئله غدیر را پاس بداریم و با عظمت برگزار کنیم.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دنباله رسالت مسئله امامت است و وظیفه داریم که مسئله غدیر را تبلیغ کنیم، افزود: غدیر در واقع مادر عاشورا است و قیام امام حسین(ع) برگرفته از ولایت امیرالمومنین(ع) است.

 

موسوی اصفهانی در ادامه سخنانش تصریح کرد: ما باید مسئله غدیر را خیلی بیشتر از مسئله عاشورا برگزار کنیم.

 

وی با بیان اینکه ما برای تمام این مسائل استدلال، دلیل و برهان داریم، عنوان کرد: تمام این مسائل در کتاب الغدیر آمده است و حتی در قرآن، آیات و روایات شیعه و سنی مسئله غدیر بیان شده است.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت‌الله خزعلی بعد از انقلاب برای مسئله غدیر بسیار تبلیغ کردند، گفت: امیدوار هستیم افرادی که جایگزین آنها هستند ادامه‌دهنده راه ایشان باشند.

 

وی با بیان اینکه ما باید مسئله غدیر را در مدارس و دانشگاه‌ها در بین خواهران و برادران گسترش دهیم، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه پرچمدار خط مقدم  هستند و باید مسئله غدیر را بشناسانند و مبلغ غدیر باشند.

منبع:بسیج

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal