آخرین اخبار

24. شهريور 1398 - 22:07   |   کد مطلب: 33527
55 روز از انتخاب ومعرفی شهردار اسدآباد به استانداری میگذرد؛
آیا حسین رستمی منتخب شورا برای شهرداری اسدآباد تأیید نشده است؟
رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد در پاسخ به این سؤال آیا حسین رستمی منتخب شورا برای سکانداری شهرداری اسدآباد تأیید نشده است؟ گفت: تا روز سه شنبه نتیجه نهایی مشخص می شود که البته در صورت دریافت نامه رسمی از سوی استانداری اعلام خواهیم کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، حمدالله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما ، با اشاره به روند انتخاب شهردار اسدآباد و معرفی به استانداری برای مراحل انتصاب وی، اظهار کرد: حدود 50 روز از انتخاب حسین رستمی یکی از اعضای شورا به عنوان شهردار اسدآباد از سوی اعضای شورا انجام شده که تا چند وقت پیش مسئله ارجاع مأموریت وی از وزارت دادگستری به وزارت کشور مطرح بود.

 

وی افزود: تا روز سه شنبه این مسئله مشخص خواهد شد که آیا اقای حسین رستمی به عنوان شهردار منصوب خواهد شد یا خیر؟ که این نتیجه نیز به صورت 50 درصدی است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد در پاسخ به این سؤال که شنیده شده که آقای رستمی تأیید نشده است، گفت: هنوز برای ما نامه ای از استانداری نیامده است که منتظر نامه هستیم که به ما اعلام کنند نتیجه چه بوده است؟.

 

سوم تیرماه امسال بود که پیمان سبزه ای شهردار سابق اسدآباد استعفا و  محمد جمور مسئول امور اداری شهرداری این شهر به عنوان سپررست شهرداری انتخاب شد و چند روز بعاز آن آقای رستمی ب عنوان منتخب شورا به عنوان شهردار به استانداری معرفی شد که بنا به شنیده ها تأییدیه آن حاصل نشده است.

عصرهمدان

انتهای پیام/ن

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal