آخرین اخبار

27. شهريور 1398 - 22:36   |   کد مطلب: 33563
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: امروز ببینید ایران اسلامی به کجا رسیده است که آنها که ابزار و ثروت و مادی در اختیارشان بود، در مقابل ما، مات و مبهوت مانده اند و به چالش و چه کنم افتاده اند.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبر رنجبرزاده در شورای اداری شهرستان اسدآباد ، با بیان اینکه به خود می بالیم  عمر و زندگی ما در زمانی است که اوج و عزت در نظام موج می زند و شاهد خفت و خاری برای دشمن رخ بر بسته است،  اظهار کرد: امروز ببینید ایران اسلامی به کجا رسیده است که آنها که ابزار و ثروت و مادی در اختیارشان بود، در مقابل ما، مات و مبهوت مانده اند و به چالش و چه کنم افتاده اند.

 

وی با قدردانی از استاندار به خاطر انتخاب اقای عبدکوند به عنوان معاونت فرمانداری این شهرستان، گفت: علی رغم اینکه اقای استاندار کاملا سیاسی و در جناح خود رشد کرده و حتما هم در مسیر خود است و بارها تکرار می کند، اما برای اینکه اسداباد ضرر نکند ، می داند که مسیر توسعه این شهر به لحاظ تعاملی چیست و به خاطر این هوش سیاسی از وی تشکر کنم که کمترین تنش را سطح شهرستانهای همدان داریم.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس  گفت: تدبیر و تعامل نمایندگان استان و استاندار و دستگاههای اجرایی به شکلی است که در استان همدان فضای تعاملی و خوبی حاکم است.

 

 

وی گفت: باتوجه به انتخابات پیش ، این فرصتها کم است و مشخص نیست رأی مردم چه بود و باید این فرصتها غنیمت شمرد و به مردم خدمت کرد.

 

 

رنجبرزاده تصریح کرد: از آقای فرماندار تشکر می کنیم که دغدغه کار دارند و وی هم به اینجا نیامده که فرمان دهد و خود جلودار و پیشرو است.

 

 

وی گفت: مشکل ما در جنگ اقتصادی که بر ما تحمیل شده، این است که رونق تولید را نداریم که باید به آن بپردازیم و سرمایه گذار را جذب کنیم که همه مدیران می توانند مؤثر باشند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal