آخرین اخبار

9. مهر 1398 - 20:07   |   کد مطلب: 33681
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان:
بیشترین اقامتگاه بوم گردی استان در روستای ملحمدره است
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان نیز با اشاره به تداوم اتفاقات خوب گردشگری استان و برگزاری رویداد ۲۰۱۸ سال گذشته در همدان بیان کرد: خرسندیم که ظرفیت های نهفته همدان در این رویداد به جهانیان معرفی شد و توانست به عنوان راهبردی اثربخش نقش مهمی در گردشگری استان ایفا کند.

به گزارش آوای سیدجمال، علی مالمیر در آئین مراسم افتتاحیه جشنواره آلوی روستای ملحمدره با اشاره به تداوم اتفاقات خوب گردشگری استان و برگزاری رویداد ۲۰۱۸ سال گذشته در همدان بیان کرد: خرسندیم که ظرفیت های نهفته همدان در این رویداد به جهانیان معرفی شد و توانست به عنوان راهبردی اثربخش نقش مهمی در گردشگری استان ایفا کند.

 

در خصوص ویژگی خاص روستای ملحمدره از نظر گردشگری ادامه داد: این روستا از نظر وجود اقامتگاه بوم گردی و تاسیسات گردشگری در طی دو سال گذشته به عنوان روستای پیشرو استان بوده است.

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴ اقامتگاه بوم گردی در ملحمدره وجود دارد که همکاری و صمیمیت مردم روستا عامل رشد صنعت گردشگری در این مکان است.

 

مالمیر در خصوص مشکلات فعلی این روستا گفت: نبود خطوط اینترنت، عدم ساماندهی خطوط فاضلاب، ایجاد روشنایی و تامین پارکینگ از جمله مشکلاتی است که باید در این روستا مرتفع شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal