آخرین اخبار

20. مهر 1398 - 9:11   |   کد مطلب: 33773
فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اعتبارات امسال شهرستان 23 میلیارد تومان است، گفت: از این میزان اعتبار 4 میلیارد تومان اعتبارات استانی، 15 میلیارد اعتبارات متوازن و یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبارات نفت و گاز بوده است.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی با اعلام این خبر افزود: امسال این میزان اعتبار برای اتمام این طرح اختصاص یافته که از اعتبار موردنظر 6.5 میلیارد برای پرداخت به پیمانکار و مابقی برای اتمام پروژه پیش بینی شده و چند روز پیش تخصیص این اعتبار نیز ابلاغ شده است.

 

 

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 91 درصدی پروژه سد نعمت آباد گفت: این میزان اعتبار برای تکمیل پروژه کافی بوده و به طور قطع برای سال آینده پروژه سد نعمت آباد به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

 

 

فرماندار اسدآباد در ادامه میزان اعتبار امسال شهرستان را افزون بر 23 میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: از این میزان اعتبار 4 میلیارد تومان اعتبارات استانی، 15 میلیارد اعتبارات متوازن و یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبارات نفت و گاز بوده که در رابطه با اعتبارات متوازن برای دو دستگاه بنیاد مسکن و آموزش و پرورش پروژه های خوبی تعریف شد.

 

 

وی با بیان اینکه تعهد امسال بنیاد مسکن بهسازی 31 روستا بوده که در حال حاضر زیرسازی 25 روستا در دست اجراست و 6 روستا نیز در برنامه کاری قرار دارد، اضافه کرد: 95 درصد موافقتنامه های شهرستان مبادله و به تمامی دستگاه ها اعلام شده که با پیمانکاران مرتبط قرارداد ببندند و کار را آغاز کنند.

 

 

درویشی در بخش دیگری از اخذ موافقت 7 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت برق شهرک صنعتی اسدآباد خبر داد و تصریح کرد: برای افزایش توان برق شهرک صنعتی اسدآباد از 4.5 به 10 مگاوات به اعتباری افزون بر 7 میلیارد تومان نیاز است که با پیگیری های لازم قرار شد از این میزان اعتبار، 50 درصد توسط وزارت صنعت از طریق شهرک صنعتی و 50 درصد مابقی اعتبار توسط وزارت نیرو پرداخت شود که در این رابطه دستور لازم داده شده است.

 

 

وی در پایان با بیان اینکه بعد از ایام اربعین کارخانه تولید پودر قهوه شهرستان در شهرک صنعتی کلنگ زنی می شود، گفت: راه اندازی این کارخانه در شهرستان برای 800 نفر به صورت مستقیم در سه شیفت ایجاد اشتغال خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal