آخرین اخبار

30. آبان 1398 - 13:40   |   کد مطلب: 34092
فرماندار اسدآباد از ویزیت رایگان در ۴۰ روستای این شهرستان به مناسبت ۴۰ سالگی بسیج خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی عنوان کرد: بسیج جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ویزیت رایگان اهالی ۴۰ روستای شهرستان اسدآباد را به مناسبت ۴۰ سالگی بسیج با همراهی بسیج جامعه پزشکی و همکاری سپاه ناحیه اسدآباد اجرا خواهد کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش ۵ هزار نفری بسیجیان این شهرستان در ۵ آذر ماه مصادف با روز بسیج مستضعفین با سخنرانی حاج صادق آهنگران گفت:به مناسبت هفته بسیج بیش از ۱۸۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج با هماهنگی بسیج و سپاه پاسداران و همکاری دیگر دستگاه ها در شهرستان برگزار می شود.

 

درویشی افزود: مراسم تجلیل از فعالان بسیج، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری ۳ یادواره شهدا، دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزارشهدا، سرکشی از خانواده شهدا، افتتاح پروژه های ساخت منازل سیل زده، همایش پیاده روی، حضور بسیجیان در نماز جمعه از جمله برنامه های درنظر گرفته شده به همین مناسبت در شهرستان خواهد بود.

 

درویشی بسیج را یکی از رکن های انقلاب و یکی از پشتوانه های نظام برشمرد و تصریح کرد:همواره بسیج به عنوان سوپاپ اطمینان نظام عمل کرده و تضمینی برای بقا انقلاب بوده و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری تا زمانی که بسیج هست، نظام جمهوری اسلامی توسط هیچ کشوری تهدید نمی شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal