آخرین اخبار

1. دى 1398 - 23:35   |   کد مطلب: 34397
علیرضا فعله‌گری از اضافه کردن یک لاین به پیاده‌ راه میدان امام(ره) تا میدان غدیر اسدآباد خبر داد و گفت: با اجری این پروژه جداول برداشته و خیابان سنگ‌فرش می‌شود که البته عبور ماشین‌ها متوقف نمی‌شود، اما پارک ممنوع خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال؛ شهردار شهر اسدآباد در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه این شهر، با تأکید بر تعامل رسانه با شهرداری، اظهار کرد: به کار رسانه اعتقاد دارم و  در راستای خدمت به جامعه آنها را در کنار خود می‌بینم، البته با وجود فضای مجازی که مانند موتورسیکلتی می‌ماند که اگر درست کنترل نشود، ممکن است جراحاتی را به بار آورد، باید این فضا دست اهلش باشد و آن را مدیریت کند.

به کار رسانه اعتقاد دارم/فضای مجازی مدیریت شود 

وی با ارائه گزارشی از عملکرد دو ماهه خود در اسدآباد، گفت: از اعتماد که اعضای شورای اسلامی این شهر به بنده داشتند، قدردانی می‌کنم و این دعای خیر مردم است که ما را دلگرم می کند.

 شهردار اسدآباد به رخدادهایی که شهرداری اسدآباد طی دو سال گذشته گریبانگیر آن بوده، اشاره کرد و گفت: امروز جو خوبی در سطح شهر حاکم است و کسی دنبال حاشیه نیست و قطعا با این وضعیت آینده خوبی در پیش روی اسدآباد است.

 

واحد خدمات شهری در اربعین خوب عمل کرد
وی با قدردانی از زحمات عوامل خدمات امور شهری در ایام اربعین و ایام بحرانی شهر، گفت: در طی این مدت عوامل شهرداری در خدمات‌دهی به مسافران و زائران سنگ تمام گذاشتند و آبرومندانه عمل کردند.

 

فعله‌گری با اشاره به زمان گرانی بنزین و قطع بودن جایگاه سی ان اجی، گفت: این ایام خوب مدیریت شد و شهرستان اسداباد با همت اعضای شورای تأمین همانند دیگر مناطق استان همدان شهری بدون اغتشاش را گذراند و نباید همراهی مردم را در این زمینه فراموش کرد.

 

مشکلات کوچه پس کوچه ها را از برم

وی گفت: طی بازدیدهایی که با اعضای شورا از سطح کوچه پس کوچه های شهر داشتم، از مشکلات و نقاط ضعف این شهر مطلع هستم و در راستای رفع آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

 

شهردار اسدآباد بااشاره به اینکه امکانات در سطح شهر اسدآباد محدود است و یک شبه نمی‌توان تمام امور شهر را حل و فصل کرد، افزود: امسال ما آمادگی خوبی برای زمستان داریم و غافلگیر نخواهیم شد. 

 

آمادگی کامل در زمستان و مواقع بحرانی داریم

وی با بیان اینکه خدماتی که مردم از ما انتظار دارند، از جمله آسفالت، پارک ، نور در شب، حمل زباله و نخاله بدون پول نمی‌شود، افزود: البته باید گفت که بیشترین درامد شهرداری‌ها از محل عوارضات است که شهرداری اسدآباد هم از این قضییه مستثنی نیست و درواقع اگر مردم وضع‌شان خوب شود، وضع ما هم خوب می‌شود و می‌توانم بهتر خدمات ارائه دهیم.

فعله‌گری با بیان اینکه هیچ شهردار و شورایی دوست ندارد در حوزه خدمتش مشکلی باشد، افزود: در کنار تمام کمبود اعتبارات و اشتباهی که مجلسی‌ها در قبال شهرداریها برای اختصاص اعتبارات به هدفمندی یارانه داشتند، ما دنبال اجرای برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت یرای شهر اسدآباد هستیم.

 

برای استقبال از نوروز برنامه زیباسازی دارم

وی تأکید کرد: در کنار برنامه‌ریزی برای امور زیربنایی و ایجاد زیرساختهای پروژه‌های عمرانی بزرگ، آماده سازی و زیباسازی شهر برای استقبال نوروز امسال را در دستور کار داریم.

شهردار اسدآباد از احیا‌‌ دوباره کارخانه آسفالت در اسدآباد خبر داد و گفت: به دنبال آن هستیم که با احیا این کارخانه هزینه آسفالت سطح شهر را تا ۵۰ درصد کاهش دهیم و در این زمینه کارهای زیست محیطی آن انجام شده و درصورتی که در بروکراسی اداری گیر نکنیم، تا پایان سال راه‌اندازی خواهد شد.

 

کارخانه آسفالت تا پایان سال احیا میشود
وی از ایجاد کارگاه تولید سنگ مصنوعی برای پیاده رو سازی در اسدآباد خبر داد و گفت: با وجود این کارگاه خودیاری مردم جمع‌آوری و امر پیاده‌روسازی را انجام می‌دهیم، به این گونه که موزییک را در اختیار آن قرار داده تا مسیر مقابل  واحدهای تجاری خود را سنگ فرش کنند که البته این امر با نظارت مهندسان و پیمانکاران شهرداری انجام می‌شود.

‌شهردار اسدآباد گفت: باایجاد کارکاه موزاییک و کمک و مشارکت مردم پیش بینی می‌شود که ۷ هزار متر پیاده رو سازی در سال آینده انجام شود‌.

 

المان و یادمان شهدای خلبان می‌سازیم

وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد سه خلبان شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: ساخت یادمانی برای این شهیدان در دستور کار شهرداری است که با هماهنگی پایگاه نوژه هوایی انجام می‌شود.

 

فعله‌گری از اضافه کردن یک لاین به پیاده‌ راه میدان امام(ره) تا میدان غدیر اسدآباد خبر داد و گفت: با اجری این پروژه جداول برداشته و خیابان سنگ فرش می‌شود که البته عبور ماشین‌ها متوقف نمی‌شود، اما پارک ممنوع خواهد شد. 
 
وی افزود: اجرای این پروژه در دست بررسی و مطالعات است که قطعا از پیاده رو بوعلی همدان هم زیباتر و در جذب گردشگر هم مؤثر خواهد بود. 

شهردار اسدآباد افزود: برای اجرای پروژه های مثل غسالخانه و فضای مناسب در بهشت زهرا نیازمند مشارکت خیرین هستیم و آنانی که می‌خواهند برای اموات خود خیرات بدهند، دراین راستا هزینه کنند و البته این فرهنگ‌سازی حمایت رسانه‌ها را می‌طلبد.

 

کارگاه جوشکاری فعال داریم 
وی با اشاره فعالیت کارگاه جوشکاری توسط شهرداری، گفت‌: با فعالیت این کارگاه افرادی که در شهرداری دارای تخصص جوشکاری بودند، اقدام به ساخت سازه های المان مناسب می‌کنند تا در سطح شهر استفاده شود.

 

فعله‌گری با اشاره به جمع آوری نخاله‌ها توسط خدمات شهری، گفت: ما در راستای حمایت از منطقه محمودبیگی و ایجاد انشعاب فاضلاب از حق شهرداری گذشت کردیم و تنها با اخذ ۲۰۰ هزار تومان می‌توانند در زمینه وصل انشعاب فاضلاب به شبکه اقدام کنند.

 

رفع سدمعبر نیاز به همراهی نیروی انتظامی دارد

وی تصریح کرد: ما برای جمع‌آوری سدمعبر در سطح شهر قدرت اجرایی نداریم و برای ساماندهی وانت بارها و رفع سدمعبر نیازمند همراهی نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی هستیم.

شهردار اسدآباد با اشاره به وجود ۳۱ نمایشگاه ماشین در سطح شهر اسدآباد، گفت: باتوجه به وجود این نمایشگاه ما می‌توانیم یک مرکز خرید تخصصی ماشین با عنوان شهر ماشین داشته باشیم که البته سرمایه‌گذار آن وجود دارد و به دنبال جانمایی مکانی مناسب هستیم.

 

 در ادامه خبرنگاران به برخی از مشکلات شهر از جمله تکمیل یادمان شهدای گمنام، بلااستفاده بودن پل هوایی بلوار ۲۲ بهمن، عدم نظارت بر تاکسی‌ها، نبود برنامه و فضای فرهنگی، ساماندهی وانت بارها، سدمعبر، وجود سگ های ولگرد، نامگذاری کوچه‌های بدون نام، نبود گرمخانه، نبود سرویس بهداشتی پارک دانشجو، پارک بانوان اشاره و پیشنهاداتی را در راستای تشویق مردم به رعایت حقوق شهروندی، تاکسی داران نمونه، پرداخت کنندگان عوارض ارائه کردند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal