آخرین اخبار

3. دى 1398 - 12:21   |   کد مطلب: 34411
کمال شعبانی، گفت: به منظور تعمیم و گسترش پوشش بیمه ای به آحاد افراد جامعه این امکان را برای دانشجویان فراهم کردیم.

به گزارش آوای سیدجمال، رئیس تأمین اجتماعی اسدآباد، در گفت‌وگو با خبرنگار ما، از امکان بیمه دانشجویی در کلیه مقاطع تحصیلی آموزش عالی در این سازمان خبر داد و اظهار کرد: این امر در راستای تعمیم و گسترش پوشش بیمه به آحاد افراد جامعه از جمله دانشجویان صورت گرفته است.

 

وی، با اشاره بر اینکه بیمه دانشجویی چند مدل پرداخت برای دانشجویان دارد، افزود: این مدل پرداخت‌ها با حق بیمه ۱۲، ۱۴ و ۱۸ درصد است که شامل بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی می شود.

 

رئیس تأمین اجتماعی اسدآباد با بیان اینکه در یک مدل پرداخت حق بیمه که ۱۲ درصد است، دانشجو با پرداخت مبلغ ۲۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان می‌تواند از مزایای بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی استفاده کند، افزود: البته در پرداخت حق بیمه ۱۴ درصد علاوه بر مزایایی که برای ۱۲ درصد شامل می‌شود، با پرداخت مبلغ ۲۶۳ هزار تومان مزیت فوت قبل از بازنشستگی هم شامل می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مدل پرداخت ۱۸ درصد حق بیمه نیز با پرداخت مبلغ ۳۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت قبل و بعد از بازنشستگی می شود.

 

شعبانی یادآور شد: دانشجویان می‌توانند ارائه کارت دانشجویی معتبر با انتخاب یکی از مدل‌های بیمه‌پردازی تحت پوشش این سازمان قرار بگیرند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal