آخرین اخبار

25. اسفند 1398 - 6:40   |   کد مطلب: 35154
محمدعلی گرزین بااشاره به اختلال در سامانه تلفنی ۲۰۲۰، گفت: تعداد نفرات پاسخگو در 2020 را افزایش دادیم اما باز هم با اشغال خطوط و معطلی آنها مواجهیم که پیشنهاد می‌کنیم مشتریان برای دریافت پاسخ سؤال خود به سایت مراجعه کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، مدیر مخابرات منطقه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، بااشاره به فعال شدن ۱۰۰ گیگ اینترنت، اظهار کرد: این طرح در راستای اجرای پویش «در خانه بمانیم » فعال شده که تاپایان اسفند ماه امسال عتبار دارد.

 

 

وی در خصوص چگونگی فعال شدن و تاریخ اعتبار 100گیگ اینترنت اهدایی مخابرات گفت: این حجم اینترنت در حال حاضر برای همه مشترکین ADSL مخابرات فعال است و تاپایان اسفندماه سالجاری اعتباردارد.

 

 

گرزین با بیان اینکه ین 100گیگ بصورت یبن الملل بوده است، افزود: درصورتی مشتریان از سایتهای داخلی بخواهند استفاده کنند، این 100 تا 400 گیگ افزایش خواهدیافت.

 

 وی در خصوص اختلال در 2020، تصریح کرد: هر چند ما تعداد نفرات  پاسخگو در 2020 را افزایش دادیم اما باتوجه به حجم بالای تماس‌ها  باز هم با اشغال خطوط و معطلی آنها مواجهیم.؛ لذا پیشنهاد ما به مشتریان عزیز مخابرات این است که سایتADSI.TCI.IR پاسخ تمام سوالات مشترکین را در دل خود جای داده و مشتریان به جای تماس با 2020 می‌توانند به این سایت مراجعه کرده و علاوه بر گرفتن پاسخ سوالات خود از میزان حجم مصرفی اینترنت نیز باخبر شوند.

 

 

مدیر مخابرات منطقه همدان اشاره به پویش درخانه می‌مانیم، گفت: تمام امکانات مخابرات منطقه همدان را بسیج کرده ایم تا هم استانی‌ها نیازی به خروج از منزل جهت انجام کارهای خود نداشته باشند و بتوانند امور جاری خود را از طریق اینترنت انجام دهند.

انتهای پیام/نژ

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal