آخرین اخبار

15. آبان 1400 - 11:27   |   کد مطلب: 40502
حسن‌رضا زارعی با بیان اینکه تغییرات شماره های تلفن خانگی در برخی از نقاط شهر اسدآباد به دلیل اجرای عملیات کابل برگردان و فیبرنوری است، گفت: در حال حاضر 5 هزار شماره تلفن تغییر در نقاط محدود مرکز ولیعصر تغییر می‌کند و بزودی شهرکهای قندی و فرهنگیان هم این عملیات اجرا خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، در دو هفته‌ گذشته با صدور اطلاعیه شرکت مخابرات شهرستان اسدآباد برای اجرای عملیات کابل برگردان و نصب کافوهای فیبرنوری در برخی از نقاط این شهر این عملیات در روزهای جمعه آغاز شده و البته برخی از شهروندان برای تغییرات شماره های تلفن خانگی خود ابراز نارضایتی کردند.

 

به دنبال تغییرات شماره تلفن های خانگی و این نارضایتی‌ها، پیگیر این موضوع از مسئولان مخابرات در شهرستان شدیم.

 

حسن‌رضا زارعی، رئیس اداره مخابرات شهرستان اسدآباد در  گفت‌گو  با خبرنگار آوای سیدجمال، با بیان اینکه اولین شهرستان برای اجرای عملیات کابل برگردان و نصب کافوهای فیبرنوری هستیم، اظهار کرد: با اجرای این عملیات خدمات دهی به مردم تسهیل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات نصب کافو های فیبرنوری در مرکز ولیعصر مخابراتی شهر اسدآباد در حال اجراست، گفت: در این مرکز 5 هزار شماره تلفن وجود دارد که روی همه آنها تغییرات اعمال می‌شود و برای مشترکین هم برای اطلاع از شمارشان پیامک ارسال می‌شود.

 

رئیس اداره مخابرات شهرستان اسدآباد با بیان اینکه با اجرای این عملیات افزایش سرعت اینترنت و کمتر شدن فاصله تا مرکز را خواهیم داشت، افزود: برای اجرای این عملیات 4 میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات نصب کافوهای فیبرنوری در نقاط محدوده خیابان های صاحب‌الزمان غربی و شرقی، بلوار شهید چمران و بلوار ۲۲ بهمن  در حال اجراست و بزودی در شهرک قندی، فرهنگیان و شهرداری اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal