آخرین اخبار

5. مرداد 1399 - 7:52   |   کد مطلب: 36368
سرهنگ امیدعلی الیاسی عملیات مرصاد را تبلوری از مدیریت جهادی با تکیه بر توان داخلی خواند و گفت: امام ره به ما آموخت که باید از قدرت‌های بزرگ نترسیده و امیدی به آنها نداشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد، اظهار کرد: عملیات مرصاد تبلوری از مدیریت جهادی با تکیه بر توان داخلی بود.

  وی گفت: رژیم بعثی عراق بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸، در یک حرکت ناجوانمردانه برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی متوسل به نیروهای خودباخته منافقین شد که از طریق آن ها با گشودن جبهه جدید به دستاوردهای مهم دست یابد.

 

الیاسی با اشاره به آخرین حلقه استکبار در ضربه زدن به نظام اسلامی، گفت: آخرین حلقه استقبال برای ضربه زدن به انقلاب نیروهای ارتش فروغ جاویدان بودند که در ۶ محور به غرب ایران حمله کردند و تا بخش‌هایی از کشور نفوذ کردند.

وی با بیان اینکه با حضور به موقع و مجاهدانه رزمندگان اسلام در عرض کمتر از یک روز غائله نظامی منافقان با هزاران کشته و مجروح و صدها اسیر به پایان رسید، افزود: این حضور مقتدرانه تمام برنامه های استکبار را درهم شکست.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با تأکید بر اینکه در حقیقت امام راحل به ما آموخت که باید از قدرت های بزرگ نترسید و امیدی به آنها نداشته باشید، افزود: برای رسیدن این حرکت بزرگ جهانی، باید با مدیریت جهادی و تکیه بر توان داخلی به سر منزل مقصود انقلاب اسلامی نائل شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal