آخرین اخبار

19. مهر 1399 - 12:58   |   کد مطلب: 37073
کیومرث سرمدی با بیان اینکه برداشت مبالغ از صندوق توسعه ملی پس از موافقت رهبری باید در همان زمینه‌ها هزینه شود، گفت: اگر مبلغ کامل صندوق توسعه ملی در اختیار وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا قرار نگرفته، در مجلس پیگیر خواهیم بود.

به گزارش آوای سیدجمال، در پی موافقت مقام معظم رهبری با برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی توسط دولت برای کمک به وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا چندین بار نمکی، وزیر بهداشت عنوان کرده که این مبلغ به صورت کامل در اختیار وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا قرار نگرفته است.

 

در این زمینه کیومرث سرمدی نماینده اسدآباد در کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با تأکید با اینکه برداشت مبالغ از صندوق توسعه ملی پس از موافقت رهبری باید در همان زمینه‌ها هزینه شود، اظهار کرد: بر اساس اخبار و بیانات شفاهی مسئولان وزارت بهداشت بخش عمده ای از این مبلغ در اختیار آنان قرار نگرفته است.

 

وی گفت: البته خبری به صورت مستند که این مبلغ از سوی وزارت بهداشت تحویل گرفته نشده باشد، نداریم، اما به هر جهت این یک مطالبه است باید در مجلس پیگیر شویم.

 

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس از تعطیلی مجلس به مدت یک هفته خبر داد و گفت: در طول این مدت که مجلس تعطیل است، موضوع تحویل کامل مبلغ به وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا را پیگیری می‌کنیم که بعداز برپایی مجلس این امر مطرح شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal