آخرین اخبار

28. آبان 1399 - 12:10   |   کد مطلب: 37404
حمزه عبدکوند با بیان اینکه بسیج و نقش آفرینی‌اش در جامعه بر همگان روشن است، گفت: با شیوع ویروس کرونا، بسیج با نقش آفرینی در اجرای رزمایش گندزدایی و کمک مؤمنانه هم حساسیت پیشگیری از ابتلا به کرونا را در جامعه بالا برد، هم دلگرمی و امیدی بین مردم ایجاد کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، حمزه عبدکوند، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد با اشاره به فرمایشات امام(ره) و رهبر انقلاب در خصوص بسیج و نقش آنان، اظهار کرد: نقش‌آفرینی بسیج بر همگان روشن است و هر جا که در جامعه مشکلی پدید آمد، با ورود بسیج مشکلات حل شده است.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا از اسفند سال گذشته تاکنون، گفت: با نقش آفرینی بسیجیان همگام با مسئولان در مقابله با کرونا کارها و اقدامات بزرگی انجام داد که نمونه آن رزمایش گندزدایی و ضدعفونی محلات و اماکن عمومی بود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد تصریح کرد: بسیج با اجرای آن رزمایش گندزدایی و البته دوخت و توزیع ماسک در جامعه هم حساسیت را نسبت به پیشگیری از ابتلا به کرونا را بالا برد و هم دلگرمی بین مردم ایجاد کرد.

 

وی تأکید کرد: اگرچه شرایط ویژه کرونا اجازه نمی‌دهد که برنامه های فرهنگی گرامیداشت هفته بسیج را با اجرای مراسمات و تجمعات برگزار کنیم، اما عمده برنامه‎های این هفته را به صورت غیر حضوری و مجازی انجام خواهیم داد.

 

عبدکوند با تأکید بر اینکه نباید نقش بسیج در عرصه های مختلف به فراموشی سپرده شود، گفت: ادارات باید سربرگ نامه های اداری را مزین به نام شهید محمدرسول رضایی شهید 13 ساله بسیجی شاخص دانش‌آموزی کشور کنند و جمله ای از وصیت او را در نامه حک کنند.

 

وی بر اعزام نیروهای بسیجی متخصص درمان به همراه هلال احمر به مناطق محروم شهرستان تأکید کرد و گفت: برنامه های که قرار است به صورت حضوری باشد، افراد لباس فرم بسیج را پوشیده و خدمات ارائه دهند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد از برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع بسیج در فضای مجازی خبر داد و گفت: در این زمینه به نیابت از 13 سالگی شهید محمدرسول رضایی 13 جایزه به افراد تقدیم خواهیم کرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal