آخرین اخبار

2. آذر 1399 - 8:49   |   کد مطلب: 37439
امام جمعه اسدآباد گفت: بسیج پشتوانه و رهگشای انقلاب حضرت ولی عصر(عج) و نیروی کارآمد و همیشه در صحنه میدان های سخت بوده و گسترش و تداوم تفکر بسیج در مبارزه و ایستادگی مقابل دشمنان، منجر به ظهور امام زمان(عج) می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد شنبه یکم آذرماه در دیدار با فرماندار اسدآباد، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان و تنی چند از بسیجیان که با رعایت پروتکل های بهداشتی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج و بسیجی با ایمان راسخ، اخلاص، بی تکلفی و با کارآمدی و بدون هیچ چشمداشت همواره با حضور جهادگونه خود در تمام صحنه ها در حمایت از اسلام و ارزش های مقدس انقلاب برقرار و مؤثر بوده و خوش درخشیده است.

 

وی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در هشت سال دفاع مقدس و نیز بعد از دفاع مقدس افزود: صف آرایی بسیجیان در مقابل گروهک ها و دشمنان اسلام، ایستادگی تمام قد در مقابل سوداگران مرگ و کمک های بسیج در حوادثی چون زلزله، سیل، کار عمرانی و بسیج سازندگی و نیز کرونا و کمک های مؤمنانه، غربالگری و دفاع از سلامت را تنها گوشه کوچکی از توانمندی ها و خدمات ارزنده بسیج طی ۴۱ سال گذشته می توان برشمرد.

 

حسینی مجد با تأکید بر اینکه کسی که قدر و ارزش بسیج را انکار می کند، نسبت به بسیج دارای معرفت نیست، تصریح کرد: بسیج از نهادهای مؤثر و ولایت‌مداری است که بیش از پیش در حال شکوفایی بوده و امروز ثمرات این شجره طیبه در سطح جامعه و نیز در بین همه آحاد مردم فراگیر شده است.

 

وی با بیان اینکه بسیجی بودن و حفظ آرمان های انقلاب در هر سنگری زن و مرد، پیر و جوان، مسئول و کارگر، روستایی و عشایری امکان پذیر بوده و فرق ندارد، یادآور شد: اخلاص و در لشکر الهی بودن، پا به رکاب بودن، حضور فعالانه در تمامی عرصه ها، بصیرت و جهادی بودن بنا به کلام امام راحل از دیگر نشانه های بسیجیان مخلص است.

حسینی مجد با تأکید بر اینکه برای ادامه انقلاب نیاز به این بوده که بسیجیان همواره آگاه به زمان و اهل تحلیل سیاسی و اهل مشورت بوده و با بصیرت موقعیت سیاسی را به مشت بگیرند تا  دست دشمنان از انقلاب ارزنده اسلامی ایران کوتاه بماند، ادامه داد: حضور با تفکر بسیجی نیاز همیشگی کشور بوده و باید این تفکر بسیجی را با مدیریت حفظ کرده و در راستای ایجاد بصیرت از حلقه های صالحین، رزمایش ها و افراد دانشمند بهره ببرند.

 

وی با اشاره به اینکه پیوند بسیجیان و ولیعصر(عج) یک پیوند ناگسستنی بوده و این راه بسیجیان باید در مسیر ظهور ولیعصر(عج) باشد و از این قافله عقب نمانند، بیان کرد: تا لحظه ای که بسیج و تفکر بسیجی وجود دارد، ملت ایران اسلامی احساس ناامنی نمی کنند.

 
سردار حاج قاسم سلیمانی الگوی بارزی از تفکر بسیجی بود

فرماندار شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی الگوی بارزی از تفکر بسیجی بود، اظهار کرد: همواره حضور سردار سلیمانی مایه آرامش و امنیت مردم و دوستان و یأس و ناامیدی دشمنان بود و شهادت این سردار والامقام دنیا را تکان داد.

 

مجید درویشی با بیان اینکه تا وقتی بسیج وجود دارد به انقلاب و نظام اسلامی آسیبی وارد نخواهد شد، گفت: بسیج متعلق به همه مردم است و امروز باید با برنامه ریزی مناسب، نوآوری و خلاقیت بیش از پیش، گستره بسیج را در سراسر کشور و در عرصه های مختلف گسترش داده شود.

 

وی بر ضرورت تبیین ویژگی های و رویکردهای بسیج برای نوجوانان و جوانان تأکید کرد و یادآور شد: امروز برای انتقال شاخص های بسیج به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید مخاطبان و جامعه هدف را شناخته و با توجه به ابزارها و روش های جدید برنامه ریزی کنیم.

 

وی همچنین با اشاره به نامگذاری امسال کشور به نام شهید  ۱۳ ساله اسدآبادی شهید محمدرسول رضایی به عنوان شهید شاخص ملی و کشوری سال در قشر دانش آموزی گفت: نصب تصویر وی در دفتر مقام معظم رهبری افتخار بزرگی برای مردم این شهرستان و نیز استان همدان بوده که همواره باید وصیتنامه این شهید والا مقام با تفکر بسیجی الگویی برای جامعه باشد و برای تبیین و معرفی این شهید بزرگ با برنامه های مختلف بکوشیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران اسدآباد هم بسیج را یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی فرهنگی در دنیا عنوان کرد و گفت: امام راحل(ره) در مقابل افرادی که کار بسیج را فقط برای جنگ می دانستند، اصل تفکر بسیجی را مطرح کرد و امروز می بینیم هسته های بسیج مردمی برگرفته از سخنان امام(ره) در سراسر منطقه شکل گرفته است.

 

سرهنگ امیدعلی الیاسی از برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه شاخص مختلف به مناسب هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان ۲۱  برنامه مختلف با محوریت حمایت از قشرهای آسیب پذیر از کرونا برگزار می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal