آخرین اخبار

18. بهمن 1399 - 15:26   |   کد مطلب: 38154
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در یادواره شهید شاخص کشوری مطرح کرد؛
توجه به ولایت‌فقیه و استکبارستیزی در مکتب شهید حاج قاسم و محمدرسول‌ها
سرهنگ امیدعلی الیاسی توجه به ولایت فقیه و استکبارستیزی را در مکتب شهیدان حاج قاسم و محمدرسول رضایی خواند و گفت: دشمن علی رغم 42 سال عمر انقلاب نتوانست به نقشه های شوم خود برای براندازی این نظام دست بیابد.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ششمین روز از این دهه، مراسم یادواره شهید محمدرسول رضایی به عنوان شهید شاخص حوزه دانش آموزی کشور و شهید علیرضا الهیاری خندان شهید شاخص شهرستان اسدآباد، در سالن مجتمع خلیج فارس این شهر برگزار شد.

در این مراسم که با رعایت پروتکل بهداشتی و با حضور، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، جمعی از مسئولان، دانش‌آموزان شهرستانی برگزار شد، سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سال شهیدان محمدرسول رضایی و علیرضا الهیاری خندان، اظهار کرد: دهه فجر فرصتی است که جان فشانی شهدا و دستاوردهای انقلاب بازگو و مرور شود.
وی تمامیت ارضی، استقلال سیاسی، افزایش سطح امید به زندگی، پیشرفتهای پزشکی، ایجاد امنیت پایدار، افزایش معنویت در جامعه، ایستادگی در مقابل مستکبران را از دستاوردهای بزرگ انقلاب برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه علی رغم 42 سال عمر انقلاب، دشمنان با نقشه ها و دسیسه های مختلف به دنیا براندازی این نظام بوده اند، افزود: یکی از ترفندها و نقشه های شوم دشمن جنگ 8 ساله عراق علیه ایران بود که شهدا و ایثارگران و جانبازان تا پای جان خود ایستادند.

وی جنگ نرم را در امتداد جنگ سخت خواند و گفت: دشمنان چون در جنگ سخت نتوانستند بر ملت ایران غالب شوند، با تبدیل آن جنگ به جنگ نرم به دنبال اهداف شوم خود هستند که البته کور خوانده اند.

الیاسی یکی از راههای خلع سلاح دشمنان در جنگ نرم، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: شهید محمدرسول رضایی دو نکته مهم ولایت فقیه و استکبارستیزی اشاره کرده که باید برای رسیدن به اهداف نظام از او الگو گرفت.

وی با اشاره به اینکه در مکتب شهید سلیمانی هم پیروی از ولایت فقیه تأکید شده، گفت: امیدواریم که همه ما زیر پرچم ولایت باشیم و ولایتمداری را در اولویت زندگی خود قرار دهیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal