آخرین اخبار

25. بهمن 1399 - 12:55   |   کد مطلب: 38220
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا خبر داد
واکسیناسیون بیش از ۲۰۰ نفر از کادردرمان همدان علیه کرونا
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان از واکسینه شدن بیش از ۲۰۰ نفر از پرسنل پزشکی و درمانی استان علیه کروناویروس خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، دکتر محمد طاهری در گفت‌وگو با ما، با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر از پرسنل پزشکی و درمانی همدان واکسن کرونا دریافت کرده اند که این واکسن در دو  دُز دریافت خواهد شد، ادامه داد: واکسن کرونای روسی در قالب دو دُز به افراد دریافت کننده تزریق خواهد شد که دُز دوم به عنوان تکمیل کننده باید ۲۱ روز بعد از دُز اول دریافت شود.

 

وی با بیان اینکه تاکنون کادر پزشکی و درمانی بیمارستان سینا، بهشتی و بعثت این واکسن را دریافت کرده اند، افزود: محموله بعدی هفته آینده وارد همدان می شود و به همین ترتیب عمل واکسیناسیون ادامه پیدا خواهد کرد که پرسنل پزشکی و درمانی نسبت به دریافت واکسن استقبال خوبی داشته اند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه افرادی که در گذشته بیمار شده و خانم های باردار و شیرده برای دریافت واکسن کرونا در اولویت نیستند، خاطرنشان کرد: انجام واکسیناسیون برای شهروندان همدانی بستگی به محموله های دریافتی و سهمیه بندی ها برای هر استان دارد که امیدواریم با ادامه این روند به سطح قابل قبولی از افراد واکسینه شده برسیم.

 

وی یادآور شد: در حال حاضر سه شهرستان اسدآباد، فامنین و کبودراهنگ در وضعیت آبی کرونایی بوده و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند همچنین در کشور هفت شهر قرمز و ۴۰ شهر در وضعیت نارنجی است که با توجه به آمار موجود نسبت به ۱۵ روز گذشته با افزایش صددرصدی مبتلایان مواجه هستیم.

 

طاهری با اشاره به فرارسیدن آخرین ماه سال و افزایش حضور مردم در اجتماعات برای انجام امور خرید، توصیه کرد: شهروندان باید حتی المقدور از خریدهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت برای حضور در اجتماع و انجام امر خرید نیز فاصله اجتماعی را رعایت و حتماً از ماسک استفاده کنند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal