آخرین اخبار

24. اسفند 1399 - 9:23   |   کد مطلب: 38480
دبیر ستاد انتخابات استانداری همدان با اعلام اینکه تاکنون ۶۸ داوطلب انتخابات شورا در همدان نامنویسی کردند، گفت: در چهار روز نخست ثبت نام داوطلبان ، ۲۱۷ داوطلب برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در این استان نام نویسی کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، ابوالقاسم الماسی بیان کرد: نام نویسی داوطلبان شورای اسلامی شهر همزمان با سراسر کشور از روز ۲۰ اسفند در این استان آغاز شده و تا۲۶ اسفند ماه ادامه دارد.

 

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان با بیان اینکه تاکنون ۲۱۷ داوطلب برای حضور در انتخابات شورای شهر این استان ثبت نام کردند، افزود: ۳۷ نفر در روز نخست، ۵۱ نفر در روز دوم، ۳۰ داوطلب در روز سوم و ۹۹ داوطلب در روز چهارم ثبت نام کردند.

 

الماسی اضافه کرد: تاکنون ۶۸ داوطلب در شهرستان همدان، ۴۸ نفر در ملایر، ۳۵ نفر در اسدآباد، ۱۹ نفر در نهاوند، ۱۴ داوطلب در بهار، چهار نفر در رزن، چهار نفر در شهرستان درگزین، ۱۱ نفر در کبودراهنگ، هشت نامزد در تویسرکان و یک نفر در فامنین برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شوارهای اسامی شهرها ثبت نام کرده اند.

 

دبیر ستاد انتخابات استانداری همدان بیان کرد: از ۲۱۷ داوطلب عضویت در شورای اسلامی شهر در این استان، ۱۵ نفر زن و مابقی مرد هستند.

 

الماسی اظهار داشت: ۶۵ تن از داوطلبان حضور در شورای شهر دارای شغل آزاد، ۶۴ تن کارمند، ۲۴ داوطلب بازنشسته، ۱۵ تن فرهنگی، ۹ نفر استاد دانشگاه، هفت نفر بیکار، سه نفر طلبه و ۳۰ نفر دارای سایر مشاغل هستند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal