آخرین اخبار

25. اسفند 1399 - 9:17   |   کد مطلب: 38492
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
اولویت سازمان فضای مجازی بسیج، تربیت و ارتقاء سطح سواد رسانه برای آحاد مردم جامعه است
حسین ربیعی در واکنش به تصویب و ابلاغ سند ١٠ ساله اعتلای بسیج توسط رهبر انقلاب، گفت: اولویت سازمان فضای مجازی بسیج، تربیت و ارتقاء سطح سواد رسانه برای آحاد مردم جامعه است.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین ربیعی، مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص سند جامع چشم انداز ۱۰ ساله بسیج که روز گذشته توسط سازمان بسیج اعلام شد و به تایید مقام معظم رهبری رسیده و ابلاغ شد گفت: بسیج قبل از اینکه یک سازمان متعالی و پیشرونده و پیش برنده در نظر گرفته شود، به تعبیر مقام معظم رهبری ضرورت دارد که یک برنامه جامع و چشم انداز فراتر از برنامه‌های کوتاه مدت داشته باشد.

 

وی افزود: طبیعتا برنامه‌ریزی که نیاز بود انجام بشود، برنامه بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت بود؛بدین صورت که برنامه های با مدت ده سال را برنامه های بلندمدت و چشم‌اندازی لحاظ می‌کنیم، بطوریکه افق سازمان را نشان می‌دهد و بالتبع تمامی جهت‌گیری‌ها و سوگیری های برنامه‌های کوتاه و میان مدت در این راستا انجام می‌شود.

 

ربیعی، شالوده اصلی این سندچشم انداز را بحث تربیتی دانست و اظهار کرد: در حوزه تربیت اسلامی برای کودک و نوجوان خلا وجود داشت و امروز چه در جامعه و چه در بسیج، این موضوع اولویت قرار گرفته و بیانگر این است که ما باید توجه ویژه ای این فضا داشته باشیم.

 

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان گفت: در سازمان فضای مجازی بسیج، ارتقاء سطح سواد رسانه هم برای بسیجیان هم برای آحاد مردم جامعه به عنوان یک اولویت در نظر گرفته می شود که انشاءالله سعی شده که تمهیدات لازم در این زمینه اتخاذ و برنامه‌ریزی‌های مناسب عملیاتی شود.

منبع:عصرهمدان

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal