آخرین اخبار

30. فروردين 1400 - 18:34   |   کد مطلب: 38745
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از افتتاح هر ماه یک پروژه عمرانی در استان در راستای تحقق شعار سال خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، ظاهر پورمجاهد بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های عمرانی ملایر با اشاره به طرح‌های بزرگ در دست اجرا در این شهرستان اظهار کرد: در این زمینه تلاش‌های فرماندار ویژه ملایر و دستگاه‌های مرتبط برای رفع موانع تولید در این شهرستان قابل تقدیر است.

 

وی گفت: طبق دستور استاندار همدان با پیگیری هفتگی و تلاش برای رفع موانع تولید در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۰، بنا داریم هر ماه یک پروژه عمرانی در سطح استان افتتاح کنیم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه از روند پیشرفت فیزیکی شهرک گلخانه گنبد و نحوه عملکرد شرکت شهرک‌های کشاورزی رضایت نداریم افزود: تا ۲۰ روز آینده مقرر شد خط برق و تامین شبکه داخلی برق شهرک که همزمان با آن استفاده از شبکه آب قابل انجام است، تعیین تکلیف و عملیات اجرایی ۱۰ واحد گلخانه‌ای در این شهرک آغاز شود.

 

وی گفت: عملیات اجرایی کارخانه تولید دستکش پزشکی در شهرک شوشاب شتاب خوبی گرفته و بخش اول ماشین‌آلات آن خریداری و وارد استان شده که مقرر شد پرونده تسهیلات بانکی آن از بانک عامل تکمیل و به تهران ارسال شود.

 

پورمجاهد افزود: روند اجرایی «خوشه پوشاک» ازندریان نیاز به تحرک بیشتر دارد و مقرر شد حداکثر ظرف یک ماه آینده یک اقدام مثبت و مناسبی در ارتباط با این خوشه داشته باشیم.

 

وی گفت: با توجه به طرح توسعه مجموعه پرورش کروکودیل و قرار گرفتن آن در حریم دستگاه‌هایی همچون دامپزشکی و محیط زیست، قرار شد این موانع فردا در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal