آخرین اخبار

1. خرداد 1400 - 11:37   |   کد مطلب: 39005
سرهنگ امیدعلی الیاسی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر در سایه تبعیت از ولایت و مقاومت مخلصانه مردم حاصل شد، گفت: و امروز وظیفه ماست که در انتخابات به عنوان مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور با لبیک به‌فرمان ولی امر حضور حداکثری و آگاهانه در این حماسه بزرگ داشته و مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم.

 سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با اشاره به اینکه سوم خرداد یادآور دلاور مردی‌ها و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران است، اظهار کرد: شجاعت و شهامت فرماندهان و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام و البته خداباوری‌ها آزادسازی خرمشهر را رقم زد به‌گونه‌ای که امام(ره) فرمود "خرمشهر را خدا آزاد کرد".

 

وی فتح خرمشهر را یکی از بارزترین جلوه‌های نصرت الهی در تاریخ انقلاب خواند و بر بازخوانی این حماسه ماندگار تأکید کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: بازخوانی حماسه تاریخی و ترجمان فرمایش حکیمانه امام راحل که "خرمشهر را خدا آزاد کرد" برای نسل‌های امروز سناریوهای دشمن را با شکست و رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی در آن دوران را جاودانه می‌سازد.

 

 

وی سالروز آزادسازی خرمشهر را به‌عنوان حماسه‌ای ماندگار و از  پرافتخارترین روزهای کشور دانست و افزود: این امر در سایه تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و مقاومت مخلصانه مردم مقاوم ایران حاصل شد و امروز که در آستانه مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور یعنی انتخابات قرار داریم، باید با لبیک به‌فرمان ولی امر مسلمین جهان و با حضور حداکثری و آگاهانه در این حماسه بزرگ یک‌بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم.

 

الیاسی با تبریک این روز حماسی به خانواده معظم شهدا و عموم ملت شهیدپرور ایران، خاطرنشان کرد: دو شهید از اسدآباد در آزادسازی خرمشهر نقش مهمی را ایفا کردند که یاد و خاطرشان را گرامی می‌داریم.

 

 

وی از اجرای ۳۵ برنامه به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر در اسدآباد خبر داد و گفت: ازجمله این برنامه‌ها هماهنگی با رسانه محلی برای گفتگو با راویان دفاع مقدس، ۴ مورد برنامه آبروی محله، برگزاری نشست روایتگری راویان دوران دفاع مقدس در پایگاه‌های مقاومت، نشست روشنگری و بصیرتی با حضور نماینده مردم همدان در مجلس، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، برگزاری نشست مجازی با سخنرانی فرمانده اسبق سپاه اسدآباد، غبارروبی  مزار مطهر شهدا ، فضاسازی محیطی، سرکشی از خانواده معظم شهدای عملیات بیت‌المقدس را این ایام از سوی بسیج و سپاه شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal