آخرین اخبار

17. شهريور 1400 - 21:05   |   کد مطلب: 39986
مدیر داخلی کارخانه رب اسدآباد با اشاره به اینکه علت تعطیلی کارخانه رب اسدآباد برخی مشکلات حقوقی بوده، گفت: کارخانه رب اسدآباد از نظر فنی دارای هیچ مشکلی نیست.

به گزارش آوای سیدجمال، مدیر داخلی کارخانه رب اسدآباد هم با اشاره به اینکه علت تعطیلی کارخانه رب اسدآباد برخی مشکلات حقوقی بوده و  کارخانه رب اسدآباد از نظر فنی دارای هیچ مشکلی نیست، اظهار کرد: برای آغاز فعالیت  مجدد کارخانه رب مارال فروز شهرستان اسدآباد باید مالکیت به مؤسسه نورانتقال یافته و دادستان مجوز فعالیت دوباره را صادر کند که به همین دلیل فعلا نمی‌توان زمان دقیق آغاز به فعالیت کارخانه را تعیین کرد.

 

 

مهدی رستمی بیان کرد: از ابتدا صاحب اصلی کارخانه از نظر مالی و معنوی شرکت سرمایه‌گذاری وابسته به مؤسسه نور بوده و برای به دست گرفتن مدیریت کارخانه این شرکت سرمایه‌گذاری منتظر مرتفع شدن مشکلات حقوقی  کارخانه است و حاضر نیست با این مشکلات  حقوقی مدیریت کارخانه را به دست بگیرد.

 

 

وی گفت:کارخانه رب گوجه‌فرنگی اسدآباد در سال ۹۴ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شد که این کارخانه در فصل گوجه‌فرنگی روزانه ظرفیت دریافت ۱۳۰۰ تن گوجه‌فرنگی و تولید حداقل ۲۰۰هزار قوطی رب گوجه را داراست.

ایسنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal