آخرین اخبار

30. شهريور 1400 - 21:09   |   کد مطلب: 40107
معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از مشارکت بیش از ۷۰ نفر از دانشجویان این دانشکده در پویش مجاهدین واکسیناسیون خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین عفت پناه، معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از ثبت نام بیش از ۷۰ نفر از دانشجویان این دانشکده در طرح مجاهدین واکسیناسیون خبر داد.

 

عفت پناه بیان کرد: طرح مجاهدین واکسیناسیون ویژه دانشجویان علوم پزشکی، با توجه به نیاز مبرم به کادر بهداشتی درمانی جهت تسریع در امر واکسیناسیون کووید۱۹ و با هدف استفاده از ظرفیت دانشجویان در این زمینه از سوی معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد و سامانه‌ای جهت ثبت نام دانشجویان داوطلب همکاری تحت عنوان مجاهدین واکسیناسیون راه اندازی شد که دانشجویان این دانشکده تاکنون مشارکت خوبی در این طرح داشته اند.

 

 

وی با اشاره به نقش موثر دانشجویان در پیشگیری از کرونا و واکسیناسیون عمومی خاطر نشان کرد: معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، طی مکاتباتی جداگانه با رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، بر لزوم بهره‌مندی هرچه بیشتر از ظرفیت دانشجویان گروه علوم پزشکی در تسریع و تسهیل واکسیناسیون عمومی کووید۱۹ تاکید کرده است.

 

معاون آموزشی، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود: از تمام دانشجویان دعوت می‌کنم که نسبت به ثبت نام در پویش «مجاهدین واکسیناسیون» خود اقدام نموده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و یاریگر کادر پرتلاش بهداشتی و درمانی کشور باشند./خبرگزاری دانشجو

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal