آخرین اخبار

10. مهر 1400 - 12:57   |   کد مطلب: 40197
سرهنگ امیدعلی الیاسی آموزش سواد رسانه ای آحاد مردم و بسیجیان را مهم خواند و گفت: باید در حلقه های صالحین جهاد در راه تبیین حقایق محور باشد و روشنگری ها به این سمت برود.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در نشست با فرماندهان حوزه‌های مقاومت این شهرستان با تأکید بر مرور فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اربعین حسینی در خصوص جهاد در تبیین حقایق، اظهار کرد: ابا توجه به هجمه تبلیغات دشمن امروز حرکتهای تبیینی خنثی کننده همه آن هجمه هاست.

 

وی ب تأکید بر اینکه باید جهاد تبیینی که مطالبات مهم رهبری است دنبال شود، افزود: امروز با توجه به گذشت سه و نیم سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب باید همه در به عمل به فرمایش رهبری به مسئله جهاد در راه تبیین وارد شویم.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه رهبر معظم با وجود ظرفیت رسانه و فضای مجازی، دستور جهاد را با هدف امیدآفرینی دادند، افزود: امروز بسیاری از بسیجیان ما جوانان هستند و می طلبد که در صف اول جهادگران در عرصه مطالبه گری و امیدآفرینی حاضر شدند.

 

وی تأکید کرد: جهاد در راه تبیین باید با انتشار اخبار درست، پاسخ به ابهامات و اجتناب از تهمت و دروغ و افکار عمومی طریق فضای مجازی و ابزار های رسانه ای صورت بگیرد.

 

الیاسی آموزش سواد رسانه ای آحاد مردم و بسیجیان را مهم خواند و گفت: باید در حلقه های صالحین جهاد در راه تبیین حقایق محور باشد و روشنگر‌ی‌ها به این سمت برود.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal