آخرین اخبار

25. آبان 1400 - 20:36   |   کد مطلب: 40599
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان:
اصلی ترین ماموریت در هفته بسیج، سند تحول ۱۰ ساله است
سردار مظاهر مجیدی اظهار کرد: اصلی ترین ماموریت در هفته بسیج سند تحول ۱۰ ساله است که در ۴ محور مطرح شده و طبق آن در نهایت به یک تمدن بزرگ اسلامی خواهیم رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان ظهر امروز در نشست خبری پیش از آغاز هفته بسیج با خبرنگاران گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) وقتی که تهدیدهای بزرگ فرا منطقه ای را برای انقلاب اسلامی احساس کرد این لطف خدا بود که بر قلب حضرت امام انداخت که برای حفظ نظام جمهوری اسلامی نهادی از مردم را برای دفاع پای کار بیاورد و در همان روزهای اول به خصوص ۵ آذر امام دستور تشکیل بسیج ۲ میلیونی را دادند.

 

 

وی افزود: بسیج برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت تا از مرزهای مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دفاع کنند و اگر مروری برگذشته بسیج داشته باشیم در این ۴۲ سال خواهیم دید یکی از نهادهای نقش آفرین، مجموعه بسیج بوده است.

 

 

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گفت: واقعیت بسیج بسیار بالاست تا جایی که حضرت امام خمینی می فرمود: خدا من را با بسیجیان محشور کند یا اینکه حضرت آقا می فرمایند: بسیج پاره تن مردم است.

 

 

وی در ادامه تاکید کرد: در ابتدای سند ۱۰ ساله بسیج، به محورهای بسیج اشاره شده است و بسیج بسیار زیبا پای کار انقلاب آمد؛ در همان دوران اوایل انقلاب اسلامی حضور بسیج در مساجد و پایگاهها مثال زدنی بود. اگر ما توانستیم بعد از انقلاب آن آرامش نسبی را ایجاد کنیم مدیون فعالیت های بسیج هستیم که در همه جا حضور داشتند بطوریکه نماد بارز آن در جنگ ۸ ساله را دیدیم.

 

 

سردار مجیدی افزود: بسیجیان دفاع مقدس را رقم زدند و اهمیت حضور بسیج در دفاع مقدس را می توان دید؛ در همین دو سالی که کشور درگیر کرونا بود بسیجیان علیرغم مشکلات اقتصادی و تحریم ها در کشور، پای کار و در میدان بودند.

 

 

وی ادامه داد: اصلی ترین ماموریت در هفته بسیج سند تحول ۱۰ ساله است که در ۴ محور مطرح شده و طبق آن در نهایت به یک تمدن بزرگ اسلامی خواهیم رسید.

 

 

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گفت: پیرو سند ده ساله یک نقشه راه ۵ ساله داریم که خودسازی مدنظر است و باید این ساختن از خود بسیج شروع شود تا در نهایت ۸ میلیون نیروی بسیج پرورش یابد.

 

 

وی تاکید کرد: همه نهادها در تحقق محله اسلامی باید پای کار باشند و در پیاده سازی مردم سالاری دینی ورود پیدا کنند.

 

 

اعلام برنامه های هفته بسیج در همدان

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: شنبه ۲۹ آبان اولین روز بسیج بنام اقتصاد مقاومتی، روز دوم بسیج و علم و پژوهش، روز سوم بسیج عدالت و مبارزه با فساد ، سه شنبه بسیج عزت ملی و مرزبندی با دشمن ، چهارشنبه بسیج و استقلال و آزادی و پنجشنبه بسیج و سبک زندگی و در انتها روز جمعه بسیج و معنویت نامگذاری شده است.

 

 

وی افزود: غبارروبی مزار شهدا و دیدار با امام جمعه،ارتقا پروژه های سازندگی که شامل حدود ۱۷ مورد در سطح استان است، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله و سخنرانی در مراسم نماز جمعه فرماندهان بسیج از دیگر برنامه ها خواهد بود.

 

 

سردار مجیدی تاکید کرد: اجرای رزمایش طرح ثامن است که در فضای مجازی فعالیت می کنند.

منبع:عصرهمدان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal