آخرین اخبار

22. آذر 1400 - 13:57   |   کد مطلب: 40854
جواد کرمی از ثبت نام 5 هزار و 478 نفر در اسدآباد، آجین و پالیز برای مسکن ملی خبر داد و گفت: برای مشکل کمبود زمین در حال تغییر کاربری زمین هستیم.

به گزارش آوای سیدجمال، جواد کرمی، رئیس اداره راه و شهرسازی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه 5 هزار و 478 نفر از شهرستان متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هستند، اظهار کرد: این تعداد ثبت نامی از سه شهر آجین، پالیز و اسدآباد هستند که هنوز به صورت تفکیک مشخص نشده است.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام در طرح ملی مسکن تا پایان آذرماه تمدید شده، افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت   www.saman.mrud.ir  درخواست خود را ثبت کنند.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی اسدآباد میزان وام پیش بینی شده برای هر واحد در شهر اسدآباد را 300 میلیون تومان دانست و گفت: سود اعلامی این تسهیلات برای سه دهک اول 5 درصد، دهکهای میانی 9 درصد و دهک های بالا 12 درصد است.

 

وی با یادآوری این موضوع که آورده اولیه متقاضیان احراز شرایط شده 40 میلیون تومان است، تصریح کرد: وام ودیعه مسکن به متقاضیانی که متاهل بوده و از سال 84 فاقد ملک  و دارای اجاره نامه رسمی هستند، پرداخت می‌شود.

 

کرمی از تمدید ثبت نام این تسهیلات تا پایان آذرماه خبر دادو افزود: ثبت نام و پالایش متقاضیان توسط سامانه وزارت راه و شهرسازی انجام شده و به بانکهای عامل جهت پرداخت معرفی می‌شود.

 

 

وی با بیان اینکه این تسهیلات سه ساله و با سود 13 درصد است، افزود: فاز اول وام ودیعه که به مبلغ 15 میلیون تومان بود در شهر اسداباد 971 نفر ثبت نام کردند و به 251 نفر تسهیلات پرداخت شد.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی اسدآباد با بیان اینکه در فاز دوم مبلغ وام به 25 میلیون تومان افزایش یافت، افزود: تا کنون در این زمینه به هزار و 949 نفر ثبت نام در سامانه داشته و هزار و 7 نفر حایز شرایط بوده که به بانکها معرفی می‌شوند و تاکنون برای 474 نفر تعیین شعبه و به 198 نفر تسهیلات پرداخت شده است.

 

 

وی یادآور شد: متقاضیان وام ودیعه مسکن پس از معرفی به بانک دو هفته فرصت دارند نسبت به تکمیل پرونده و معرفی ضامن اقدام کنند.
کرمی در خصوص حل کمبود زمین در شهرهای اسدآباد، آجین و پالیز هم گفت: در حال انجام تغییرکاربری زمینهای دولتی و نیز الحاق زمینهای مالکین شخصی اطراف محدوده شهر هستیم.

انتهای پیام/ن
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal