آخرین اخبار

4. دى 1400 - 13:26   |   کد مطلب: 40965
در ستاد هماهنگی اجرای برنامه های دی ماه تأکید شد:
لزوم تبیین مکتب شهید سلیمانی در جامعه/رونمایی از کتاب "403 شهید" در اسدآباد
پیش از ظهر امروز در ستاد هماهنگی اجرای برنامه های ایام حماسی، تاریخ و مذهبی مسئولان اسدآباد بر تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی تأکید و از رونمایی کتاب "403 شهید" و تجمع بزرگ مردمی در سالگرد شهادت شهید سلیمانی خبر دادند.

به گزارش آوای سیدجمال،  حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در جلسه هماهنگی اجرای برنامه های روز بصیرت، سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: با توجه به حوادث حماسی و تاریخی پیش رو باید همه مردم و مسئولان برای گرامیداشت این ایام پای کار بیایند.

 

وی ۹ دی را نقطه عطفی در انقلاب اسلامی دانست و گفت: این حماسه انقلاب واکسینه و بیمه کرد.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، تأکید کرد: باید مکتب سلیمانی در مقاومت، ایثار، همیشه در مسیر نظام بودن تبیین و ترویج و فرهنگ‌سازی شود.

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه و بسیج ناحیه اسدآباد حماسه ۹ دی را خنثی کننده یکی از پیشرفته ترین طرح‌های توطئه‌آمیز بزرگ دشمنان برای براندازی نظام اسلامی خواند و گفت: یکی از درس‌های حماسه ۹ دی به ما این است که برای پایداری انقلاب و خنثی کردن فتنه ها نیازمند تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و ایستادگی و مقاومت در برابر ارزشهاست.

 

 

وی یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی, اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، برگزاری دسته عزاداری در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، برگزاری حلقات صالحین با موضوع ۹ دی، یادواره شهدا در پایگاههای مقاومت، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای پوشش برنامه و اجرای پویش‌های نسل سلیمانی، برپایی میز خدمت، برگزاری مراسم حماسه ۹ دی ویژه بسیجیان، غبارروبی گلزارا شهدا را از جمله برنامه های این ایام حماسی و تاریخی و مذهبی برشمرد.

 

 

فرمانده سپاه و بسیج ناحیه اسدآباد اجرای برنامه نذر خون به یاد شهید سلیمانی را یکی از درخواستهای مردم خواند و گفت: باتوجه به اینکه پایگاه انتقال خون در اسدآباد وجود ندارد، می طلبد که اداره جمعیت هلال احمر نسبت به هماهنگی برای ایجاد یک پایگاه موقت یک روزه جمع آوری خون اقدام کند.

 

 

حسین مرادی مخلص، رئیس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی هم از رونمایی از کتابی با عنوان "403 شهید" خبر داد و گفت: اسدآباد برند تفکر بیداری اسلامی را دارد و مکتب شهید سلیمانی هم ادامه راه و روش شخصیت بین المللی چون سید جمال‌الدین اسدآبادی است.

 

 وی با تأکید کرد: باید کمیته ارزیابی از اجرای برنامه ها در شهرستان تشکیل شود تا بتواند نقاط قوت و ضعف برنامه ها را شناسایی و در راستای حل و رفع آنها اقدام کرد.

 

رشید آبیار، معاون عمرانی فرمانداری اسدآباد هم در بخشی از سخنانش به شکل گیری کمیته ارزیابی برنامه های ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی اشاره کرد.

 

وی بر نصب بنرهای از تثال مبارک شهید سلیمانی در سطح میادین و ادارات تأکید کرد و گفت: شهرداری در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal