آخرین اخبار

18. بهمن 1400 - 12:45   |   کد مطلب: 41386
سرهنگ امیدعلی الیاسی با بیان اینکه تقدیم شهدای دانش‌آموز و فرهنگی به انقلاب، گواهی بر این ادعاست که جامعه بزرگ فرهنگیان در صیانت از انقلاب و ارزشهای اسلامی پیشتاز بوده‌اند، گفت: امروز هم باید معلمان پیش قراول و پیشتاز در عملیات جهاد تبیین باشند.

به گزارش آوای سیدجمال،  سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در جمع بسیج فرهنگیان در سالن اداره آموزش و پرورش این شهرستان، انقلاب اسلامی را نعمت الهی خواند و اظهار کرد: این انقلاب زلزله سیاسی در دنیای استکبار ایجاد کرد و موجب لرزیدن  ستون فقرات و متلاشی شدن نقشه و توطئه دشمنان شد.

 

انقلاب زلزله سیاسی در دنیای استکبار ایجاد کرد
وی بابیان اینکه وقتی دشمن نتوانست با جنگ سخت و تحمیلی ایران را از پا درآورد، جنگ نرم و امروز هم جنگ رسانه ای و شناختی را در پیش گرفته است، افزود: دشمن دنبال تحریف انقلاب است که برای رسیدن به این هدف اذهان عموم و جوانان را به این انقلاب تغییر می دهد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: دشمن در جنگ شناختی به دنبال زیر سؤال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است و روی این امر متمرکز شده است لذا رهبر انقلاب در این جنگ دستور جهاد تبیین را صادر کردند.

 

پیشتاز و پیش قراول در عملیات جهاد تبیین باشید
وی با بیان اینکه تأکیدات رهبری بر موضوع جهاد تبیین، هم اهمیت آن و هم اهمیت رسالت ما و شما فرهنگیان را مشخص می‌کند، افزود: فرهنگیان و معلمان که نقش مهمی در جامعه دارند، باید پیش قراول و پیشتاز در عملیات جهاد تبیین باشند، کمااینکه تقدیم شهدای دانش اموز و فرهنگی به انقلاب،  گواهی بر این ادعاست که جامعه بزرگ فرهنگیان در صیانت از انقلاب و ارزشهای اسلامی پیشتاز بوده‌اند .

 

الیاسی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای تجدید میثاق و بیعت با رهبر انقلاب است، افزود: برای عملیاتی کردن جهاد تبیین و نمایش غیرت دینی باید همه پای کار بیایند.

 

لزوم پاسخگویی به شبهات دستاوردهای انقلاب از سوی فرهنگیان
وی با بیان اینکه یکی از دسیسه های دشمن این است که مردم را بدون غیرت دینی نشان دهد، خاطرنشان کرد: موتور انقلاب با حرارت دینی ملت حرکت کرد و به اینجا رسید، حال دشمن دنبال گرفتن این غیرت دینی است. بنابراین انتظار می‌رود در راستای حفظ غیرت دینی و جهاد تبیین فرهنگیان ورود کنند و پاسخگویی به شبهات دستاوردهای انقلاب باشند. البته فضای مجازی بهترین بستر برای پاسخ به این شبهات است که باید فرهنگیان از آن بهره بگیرند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal