آخرین اخبار

7. مرداد 1401 - 11:39   |   کد مطلب: 42905
حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی امام جمعه همدان گفت: در سفر رئیس جمهور به استان همدان ۱۴هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شو و قرار است ۱۷۰ پروژه در استان تکمیل شود.

به گزارش آوای سیدجمال، در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به اینکه سفر  ریاست جمهوری برکات زیادی داشت، افزود : ۱۴هزار میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص داده شده و ۱۷۰ پروژه در استان قرار است تکمیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی دو موضوع بحران آب و گرانی مسکن را مطالبه مردم عنوان کرد و  پیگیری این مصوبات توسط مسئولین استان را به طور جدی خواستار شد . 

خطیب جمعه همدان به همایش اخیر ائمه جمعه سراسر کشور اشاره و تاکید کرد : در این همایش مطالبات مردم در مورد قوه مقننه ، اجرائیه و قضائیه مطرح شد و رهبر انقلاب هم به ائمه جمعه سفارشاتی داشتند.

وی افزود: توجه به مردم و مردمی بودن از سفارشات رهبر انقلاب به ائکه جمعه بود و ایشان به ائمه جمعه هم سفارش داشتند که در کنار مردم باشند و مطالبات مردم را به مسئولان برسانند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه رعایت تقوا از جانب ائمه جمعه و توجه به محرومان سفارش دیگر رهبر انقلاب بود، گفت: بدون توجه به محرومان و مستضعفان عدالت محقق نمی‌شود.

امام جمعه همدان با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان همدان عنوان کرد: مردمی بودن رئیس جمهور و دولت ایشان قابل تقدیر است.
حجت الاسلام شعبانی موثقی گفت: تاکید می‌کنم متواضع بودن و به معنای واقعی در کنار مردم بودن و کنار مردم نشستن و از نزدیک حرف و دغدغه مردم را شنیدن در همه مدیران استان سرایت کند.

وی با بیان اینکه روحیه مردمی بودن در استان را تقویت کنید گفت: اگر مدیری سنخیتی با دولت ندارد و در مردمی بودنش و جهادی و انقلابی عمل کردنش و در دغدغه داشتن سنخیتی با دولت ندارد الزامی به استمرار کار نیست.

امام جمعه همدان اظهار کرد: برخورد مدیر با ارباب رجوع ربطی به تحریم، اقتصاد ندارد و باید به برخورد مردمی و از موضع بالا صحبت نکردن با مردم توجه شود.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه محرم نسیم رحمت الهی است گفت: که با وزیدن این نسیم جامعه زنده می‌شود و مجالش اباعبدالله احیا گر دل‌های افسرده است.

وی افزود: جامعه متدین ما به احیای مراسمات و پرچم زدن در منزل و بازار توجه کند و مدیریت شهری هم به سیاه پوش کردن سطح شهر توجه داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان در ادامه عنوان کرد: هیات های مذهبی مراقب حق الناس باشند و صدای بلند گوی زیاد در ساعات آخر شب مورد قبول نیست و در پایان شب مزاحمت ایجاد نکنید.

علی کرمانی مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان و حجت الاسلام والمسلمین سید حسین موسوی استاد حوزه و دانشگاه سخنرانان پیش از نماز جمعه این هفته همدان بودند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal