آخرین اخبار

2. اسفند 1401 - 8:08   |   کد مطلب: 44481
محمود فیروزبخت بااشاره به جان تازه تالاب پیرسلمان و احیا آن با بارش‌های اخیر برف و باران، گفت: این تالاب با احیا مجدد و جوشش تعدادی از چشمه ها می‌تواند نقش بسزایی را در جهت توسعه منطقه و گسترش صنعت توریسم ایفا کند.

به گزارش آوای سیدجمال، محمود فیروزبخت، بخشدار پیرسلمان اسدآباد از احیا مجدد تالاب پیرسلمان خبر داد و اظهار کرد:  با بارش باران و برف بار دیگر تالابی که به خشکسالی رفته بود، جان تازه گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تابستان سالجاری با توجه به خشکسالی منطقه ،تالاب پیرسلمان خشک و عملیات لایروبی با همراهی و همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان انجام شد، افزود: این تالاب با احیا مجدد و جوشش تعدادی از چشمه ها می‌تواند نقش بسزایی را در جهت توسعه منطقه و گسترش صنعت توریسم ایفا کند.

 بخشدار پیرسلمان اسدآباد بااشاره به اینکه در حال حاضر علاوه بر پروژه آبرسانی و ساخت سرویس بهداشتی در محوطه امامزاده پیرسلمان که به علت شرایط جوی و سرمای بیش از حد هوا متوقف شده، بازسازی و ترمیم سازه خروجی تالاب پیرسلمان به قید فوریت در دستور کار اداره محیط زیست شهرستان اسدآباد است، افزود: انتظار می‌رود هر چه سریعتر و به صورت فوری این مهم انجام پذیرد.

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal