آخرین اخبار

23. مهر 1401 - 9:59   |   کد مطلب: 43417
محمود فیروزبخت ساخت سرویس بهداشتی در محوطه امامزاده پیرسلمان پس از وقفه طولانی با پیگیری های مداوم خبر داد و بهترین زمان برای احیا و لایروبی تالاب پیرسلمان زمان حاضر بود که خشکسالی آن را گرفته و با کمبود بارش ها مواجه هستیم.

 محمود فیروزبخت، بخشدار پیرسلمان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به احیا و لایروبی تالاب پیرسلمان، اظهار کرد:  با کمک فرماندار و همکاری ادارات صنعت و معدن و حفاظت از محیط زیست شهرستان لایروبی تالاب پیرسلمان برای مرحله دوم در سالجاری و آماده سازی به منظور آبگیری در فصول بارش جاری انجام گرفت.

با بیان اینکه می توان با پیگیریها تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد، افزود: بهترین زمان برای احیا و لایروبی تالاب پیرسلمان زمان حاضر بود که تالاب پیرسلمان با توجه به خشکسالی های اخیر و کمبود بارش ها خشک و ان شالله به لطف الهی و آغاز بارش ها و رحمت الهی مجددا آبگیری و می تواند دوباره زیستگاه پرندگان مهاجر شود.   

بخشدار پیرسلمان اسدآباد از روند ساخت سرویس بهداشتی در محوطه امامزاده پیرسلمان پس از وقفه طولانی با پیگیری های مداوم خبر داد و افزود: مجددا ساخت این مکان توسط بسیج سازندگی استان از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان آغاز شده است.

وی ادامه داد: طرح توسعه گردشگری منطقه پیرسلمان با وجود ظرفیت تالاب و امامزاده پیرسلمان توسط اداره میراث فرهنگی با همکاری اداره منابع طبیعی در دستور کار است که این موضوع می تواند نقش بسزایی را در توسعه منطقه و گسترش صنعت توریسم و گردشگری در بخش پیرسلمان ایفا کند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal