آخرین اخبار

10. خرداد 1402 - 14:07   |   کد مطلب: 45150
محمود فیروزبخت گفت: عملیات بهسازی، جدولگذاری، تسطیح و آسفالت‌ریزی معابر روستاهای نجف‌آباد، کوانج، گنبله، جعفرآباد و طویلان‌علیا در حال انجام و یا رو به پایان است.

محمود فیروزبخت، بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از زیرسازی و آماده‌سازی معابر روستاهای این بخش خبر داد و اظهار کرد: در ادامه روند عملیات بهسازی، جدولگذاری، تسطیح و آسفالت‌ریزی معابر در روستاهای بخش پیرسلمان بنیاد مسکن ماشین‌آلات سنگین خود را در روستاهای نجف‌آباد، کوانج، گنبله، جعفرآباد و طویلان‌علیا مستقر کرد.

 

وی گفت: عملیات آسفالت‌ریزی در روستای جعفرآباد برای اولین بار و در روستای طویلان‌علیا برای دومین بار است که در سالجاری انجام می‌گیرد.
بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد از پایان زیرسازی و آماده‌سازی معابر روستای نجف‌آباد و گنبله خبر داد و افزود:  آسفالت‌ریزی معابر برای اولین بار در این منطقه انجام می‌گیرد.

 

وی یادآور شد: عملیات جدولگذاری در روستای بیتروان به اتمام و در روستای منورتپه از محل اعتبارات دهیاری در حال انجام است.

 

فیروزبخت خاطرنشان کرد: اعتبارات عملیات زیرسازی، تسطیح و آماده سازی برای آسفالت ریزی معابر این روستاها از محل اعتبارات در اختیار نماینده شهرستان و تملک دارائی انجام می‌پذیرد.

 

وی در خصوص گازرسانی به روستای حیدرآباد و نادرآباد، گفت: چند وقت گذشته عملیات حفاری و لوله‌گذاری برای گازرسانی به روستای نادر آباد و نصب علمک در روستای حیدرآباد آغاز شده است.

 

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد با اشاره به طرح آبرسانی و نصب ترانس برای آبرسانی به اراضی کشاورزی روستای طویلان‌علیا، گفت: متأسفانه از سال‌ها قبل طرح آبرسانی به این منطقه متوقف و موجب نارضایتی کشاورزان شده بود که با اجری آن در آینده نزدیک افتتاح و مقدار ۷۰ هکتار از اراضی دیم روستا به اراضی آبی تبدیل می‌شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal