آخرین اخبار

4. تير 1402 - 7:00   |   کد مطلب: 45363
شهردار شهر اسدآباد با بیان اینکه نصب ست‌های ورزشی از پارک شهید باهنر، محله محمود بیگی و محله سیدان آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی دیگر پارک‌های این شهر هم تجهیز می‌شود، گفت: نصب اين وسایل ورزشی در پارک‌ها گامی مؤثر در پر کردن اوقات فراغت است که امید است شهروندان به نحو مطلوب مورد استفاده قرار دهند.

 

بهرنگ دالوند در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، از نصب ست‌های ورزشی در پارك‌های شهر اسدآباد خبر اد و گفت: در راستای ارتقاء سلامت جسم و روان  و ترغیب شهروندان به امر ورزش، عملیات  نصب ست‌های ورزشی در پارک‌ها آغاز شده است.

شهردار شهر اسدآباد  افزود: در همین راستا ست‌های ورزشی از پارک شهید باهنر، محله محمود بیگی و محله سیدان آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی ‌های صورت گرفته  نسبت به تجهیز دیگر پارک‌های اقدام خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: امید می‌رود نصب اين وسایل ورزشی در پارک‌ها گامی مؤثر در گذران و پر کردن اوقات فراغت و گسترش ورزش شهروندی باشد و به نحو مطلوب توسط شهروندان مورد استفاده قرار بگیرد.

 

دالوند از شهروندان خواست همکاری لازم را با شهرداری  در راستای حفظ و نگهداری مبلمان شهری از جمله تجهیزات ورزشی، وسایل بازی، نیمکت‌ها و درختان و فضای سبز  داشته باشند.

 

وی در بخشی دیگر سخنانش به عملیات سمپاشی درختان سطح شهر اشاره کرد و گفت: عملیات سمپاشی و محلول پاشی درختان فضای سبز  پارک‌ها و معابر اصلی شهر با رعایت کامل اصول فنی و با استفاده از سموم استاندارد توسط اکیپ‌های مختلف فضای سبز شهرداری در تمامی مناطق سطح شهر در حال انجام است.

 

شهردار شهر اسدآباد افزود: این اقدام با توجه به لزوم سمپاشی درختان در فصل بهار با هدف دفع آفات نباتی و مبارزه با بیماری‌های گیاهی، جلوگیری از تکثیر شته‌ها و حفاظت از درختان انجام می‌پذیرد

 

 وی همچنین با اشاره به  بازدید میدانی از پل در حال احداث میدان سید جمال به طرف شهرک‌های فرهنگیان ،شهرداری و شهرک شهید قندی، گفت: اجرای لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی چها رراه نیروی انتظامی (بلوار 22بهمن) و خیابان فرهنگ نرسیده به میدان غدیر، کوچه‌های پردیس،شهید یوسفی، اخوت، کوچه بن بست طلوع چهارراه رسالت اصلاح و بازسازی جدول  از دیگر اقدامات شهرداری در طی این چند روز است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal