آخرین اخبار

20. خرداد 1403 - 11:37   |   کد مطلب: 47937
شهردار شهر اسدآباد خبر داد:
تحویل و تخلیه 300 تن قیر در اسدآباد
شهردار شهر اسدآباد از تحویل 300 تن قیر برای تولید آسفالت در این شهر خبر داد و گفت: بزودی 6 خیابان اصلی شهر آسفالت و 5 هزار لکه‌گیری کوچه‌ها انجام می‌شود.

 

 

قاسمعلی شرکایی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، از تحویل و تخلیه 300 تن قیر برای تولید آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری شهر اسدآباد خبر داد و گفت: این امر در روز جمعه در حضور عوامل عمرانی شهرداری انجام پذیرفت.

 

وی با بیان اینکه 300 تن قیر که تحویل کارخانه آسفالت شد، برای مرحله اول بوده، افزود: این امر در دو مرحله دیگر نیز باقی مانده و انجام خواهد شد.

 

شهردار شهر اسدآباد با بیان اینکه آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و کوچه‌ها براساس اولویت انجام می‌شود، افزود: در این مرحله 6 خیابان اصلی و 5 هزار تن لکه‌گیری انجام خواهد شد که با تأمین سن و ماسه این امر بزودی آغاز می‌شود.

 

وی از پیش‌بینی 30 هزار تن آسفالت‌ریزی تا پایان امسال خبر داد و افزود: این میزان از آسفالت‌ریزی در طول تاریخ این شهرداری بی‌سابقه است چرا که سالانه تنها 12 هزار تن آسفالت انجام می‌شده است.

 

یکی از مطالبات به حق مردم شهر اسدآباد آسفالت مناسب کوچه‌ها و خیابان‌هاست که متأسفانه وضعیت مناسبی ندارد از سوی دیگر به عنوان یکی از شهرهای عبوری مسافران و زائران حسینی است.

 

 شهرداری شهر اسدآباد دارای یک کارخانه آسفالت است که سال پیش احیاء شده بود اما چندان عملکردی نداشت امیدواریم با همت شهردار و شوراها چرخ این کارخانه بچرخد و شاهد آسفالت‌ریزی کوچه‌ها و خیابان‌ها باشیم.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal