آخرین اخبار

11. تير 1402 - 12:06   |   کد مطلب: 45428
نماینده مجلس با الهام از وصیت یک شهید نوجوان عنوان کرد:
آمریکا؛ سمبل آدم‌کشی، جنایت و عدم رعایت حقوق بشر
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به وصیت شهید نوجوان اسدآبادی در آتش زدن پرچم آمریکا که در افشای حقوق بشر آمریکایی و شناخت عمیق و دقیق از بوی دردمنشانه آمریکاست، گفت: پیام وصیت این شهید نوجوان این است که آمریکا با این تفکراتش، سمبل آدم‌کشی و جنایت و عدم رعایت حقوق بشر است.

کیومرث سرمدی، در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، روز افشای حقوق بشر آمریکایی و گرامیداشت شهدای سقوط این هواپیمای مسافربری، اظهار کرد: جنایات آمریکا با توطئه‌چینی مستقیم و غیرمستقیم در به شهادت رساندن شهدا در طول تاریخ انقلاب اسلامی مشهود و مشخص است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: استکبار جهانی در رأس آن‌ها آمریکا با  ابزارهای مختلفی مانند حقوق بشر که عامه پسند است، علیه ملت‌ها بهره می‌برد، چرا که شعار آنان یک چیز است و عمل آن‌ها چیز دیگر!

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در شکل‌گیری انقلاب اسلامی از خود مردم ضربه خوردند، لذا توطئه آنان علیه مردم است، البته از ابزاری مانند حقوق بشر هم برای رسیدن به هدف خود که همان علیه مردم است، بهره می‌برند.

 

سرمدی گفت: حمله دردمنشانه ناو آمریکایی‌ها علیه مسافران هواپیمایی ایران در راستای کینه‌ای است که آنان از مردم دارند.

 

وی حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران را سند جنایات آمریکا دانست و گفت: در این هوپیما عده‌ای مسافر از قشر دانشجو، زنان مظلوم، بیماران و توده مردم بودند که به دست آمریکا مورد حمله قرار گرفتند و انقلاب اسلامی این جنایت را فراموش نمی‌کند.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تأکید کرد: این جنایت آمریکا مانند دیگر جنایات آنان در تاریخ ثبت شده  و نه تنها ملت ایران حتی ذهن هر آزاده بیدار و هوشیاری در دنیا آن را فراموش نمی‌کنند و اگرچه جمهوری اسلامی ایران انتقام خون این شهدا را از آمریکایی‌ها بارها در جاهای مختلف گرفتند، باز حق پیگیری و انتقام برای این ملت محفوظ است.

 

وی با اشاره به وصیت شهید محمدرسول رضایی به عنوان شهیدی شاخص و نوجوان اسدآبادی در آتش زدن پرچم آمریکا در تشییع جنازه‌اش، گفت: انگیزه مقاومت و ایستادگی قشر رزمنده نوجوان ما در حد سر و جان و خون در راه جمهوری اسلامی بوده است، طوری که این شهید نوجوان در وصیتش می‌گوید «در تشییع جنازه‌ام پرچم آمریکا را آتش بزنید تا همه بدانند، من ضدآمریکایی و مطیع رهبرم» و این وصیت یک بیان احساسی نیست بلکه ناشی از یک شناخت عمیق و دقیق از بوی دردمنشانه آمریکا و استکبار جهانی است.

 

سرمدی خاطرنشان کرد: وصیت این شهید نوجوان که یک پیام اسلامی، انقلابی و انسانی دارد و آن اینکه آمریکا با این تفکراتش سمبل آدم‌کشی و جنایت و عدم رعایت حقوق بشر است و تمامیت دنیا را بری خود می‌خواهند، حتی اگر به قیمت کشته شدن بشر باشند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal