آخرین اخبار

14. مرداد 1402 - 8:24   |   کد مطلب: 45731
سفرهای استانی و دیدارهای چهره به چهره با مردم یکی از وجوه برجسته دولت سیزدهم است

به گزارش آوای سیدجمال،  نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: منش و رفتار های صادقانه آیت الله رئیسی رئیس جمهوری و ارتباط صمیمی اش با مردم که هم از تاکیدها و توصیه های رهبر معظم انقلاب بوده و هم جزو برنامه ها و خط و مشی دولت سیزدهم است توانسته به بازگشت امید به جامعه کمک شایانی کند.

"کیومرث سرمدی" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور بی‌واسطه میان مردم و منش مردمی رئیس‌ جمهور دولت سیزدهم عامل بازگشت اعتماد و امید میان مردم مناطق محروم ایران بوده است که این مهم قابل مقایسه با دولت‌های گذشته نیست.

وی با بیان اینکه اوج این ارتباط صمیمی رئیس جمهور با مردم در سفرهای استانی به خوبی قابل مشهود است، گفت: انجام منظم سفرهای استانی و دیدارهای چهره به چهره با مردم یکی از وجوه برجسته و امتیازهای ویژه رئیس جمهور و دولت خدمتگزار سیزدهم است که البته این مهم هم رضایت مندی مقام معظم رهبری را در پی داشته است.

وی ادامه داد: حضور بی‌واسطه و نزدیک رئیس جمهور، وزرای دولت و استانداران در میان مردم از یک سو نشان دهنده اهتمام ویژه دولت سیزدهم به توصیه رهبر انقلاب مبنی بر مردمی بودن مسوولان است و از سوی دیگر گام موثری برای ترمیم اعتمادآسیب دیده جامعه محسوب می شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت سیزدهم در حوزه ارتباط با مردم داشتن و در جمع مردم بودن از نمره قابل قبولی برخوردار است که جای قدردانی دارد و ادامه آن نیز به جلب اعتماد مردمی کمک می‌کند.

سرمدی ادامه داد: مردم مشکلات و مطالباتی دارند که متناسب با شرایط کشور بعضی از آنها قابل حل است و برخی ممکن است اجرایی نباشد به هر حال، این ارتباط و ملاقات های مردمی و رفت و آمد های رئیس جمهور و هیات دولت در حل و رفع مشکلات مردم بسیار راه گشا است.

وی ادامه داد: رصد مشکلات و ملاقات‌های مردمی از یک سو و عملی شدن مصوبات سفرهای استانی از سوی دیگر می تواند به بالا بردن رضایتمندی مردم که از شاخصه ها و برنامه های این دولت خدمتگزار است کمک‌ کند و این موضوعات باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

سرمدی ادامه داد: در سفرهای استانی اعتباراتی برای پروژه های مختلف در نظر گرفته شده که از پیش مطالعه شده و متناسب با شرایط و ضرورت های هر استان مصوب شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: البته تخصیص اعتبارات سفرهای رئیس جمهور نیازمند پیگیری های جدی و مداوم است و مسئولان و مدیران استان همدان باید در راستای جذب اعتبارات سفر تلاش و جدیت بیشتری به خرج دهند.

سرمدی ادامه داد: اولویت تخصیص اعتبار در سفرهای استانی با طرح‌های نیمه تمام است و براساس تاکید رئیس‌جمهور در هیچ یک از سفرهای استانی، دولت و وزرا حق افتتاح طرح‌های جدید و کلنگ‌زنی‌های تازه را نخواهند داشت مگر اینکه طرح‌های نیمه‌تمام به پایان رسیده باشد.

وی، خواستار توزیع عادلانه اعتبارات شد و افزود: گاه مشاهده می شود که در شهرهای کمتر توسعه یافته و دورافتاده به علت اینکه رعایت عدالت در توسعه اعتبارات نشده حتی پروژه های نیمه تمام هم در آن مناطق کمتر است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد که در سفرهای استانی به نیازهای ضروری شهرهای کمتر توسعه یافته که در آنها پروژه ای اجرا نشده و یا طرح های نیمه تمامی ندارد در قالب های دیگر و یا با تعریف طرح هایی متناسب با نیاز ضروری مردم آن منطقه اعتباراتی را در نظر گرفت./ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal