آخرین اخبار

3. شهريور 1402 - 19:47   |   کد مطلب: 45930
همزمان با هفته دولت با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی یک واحد پرورش شترمرغ ۴۰۰ قطعه‌ای در روستای وندرآباد اسدآباد افتتاح شد.

به گزارش لیلا نظری‌فرهودی، خبرنگار آوای سیدجمال، به مناسبت هفته دولت و در دومین روز از این هفته، با حضور جمعی از مسئولان استانی حوزه جهاد کشاورزی، استاندار همدان، جمعی از مسئولان شهرستانی یک واحد پرورش شترمرغ ۴۰۰ قطعه‌ای در روستای وندرآباد اسدآباد به بهره‌برداری رسید.

 

فرماندار مردم شهرستان اسدآباد در آئین بهره‌برداری از این واحد تولیدی، گفت: طی  در هفته دولت امسال ۱۱۱ طرح با اعتبای بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

حسین‌علی شرکائی با اشاره به اقدامات دولت در بخش‌های دیگر، گفت: امروز با حضور استاندار، ۳ پروژه در حوزه عمرانی، بنیاد مسکن و کشاورزی با اعتبار ۷۳ میلیارد تومان در شهرستان به بهره‌برداری رسید و البته عملیات اجرایی یک پروژه نهضت ملی مسکن هم آغاز خواهد شد.

 

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز با اشاره به اینکه واحد پرورش شترمرغ  در روستای وندرآباد، به عنوان اولین واحد شترمراغ در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت:  این واحد در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع با ظرفیت تولید سالانه ۱۸ تن گوشت و با ظرفیت ۴۰۰ قطعه   اجرا شده است.

 

رضا بهراملو با بیان اینکه ️تسهیلات دریافتی برای احداث این واحد تولیدیبه میزان ۲۵ هزار میلیون ریال و آورده شخصی متقاضی ۵ هزار میلیون ریال بوده، افزود: در مجموع ۸۵ طرح کشاورزی در استان با اعتباری بالغ بر 13 هزار و 990  میلیارد ریال در ایام هفته دولت افتتاح می‌شود.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه فلسفه و پیام شهادت شهیدان دولت باهنر و رجایی، خدمت بی‌منت به جامعه است، گفت: دولت سیزدهم با همه تلاشی که داشتند و آنچه از کوتاهی و ناکارآمدی دولت تنبل قبل به این دولت ارث رسیده، کارنامه سه ساله این دولت قابل مثبتی است.

کیومرث سرمدی ادامه داد: جهانی و بدخواهان از داخل و خارج بسیج شدند که به دو نکته برسند، یکی پمپاژ ناامیدی و سیاه‌نمایی و تخریب، دیگری نندیدن خدمات دولت سیزدهم. قطعا" باید مسئولان امنیتی ما باید فضای مسمومی که در آستانه انتخابات بر پا کردند و این مدیران تلاشگر را ناامید می‌کند، مورد توجه قرار دهند.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal