آخرین اخبار

2. دى 1402 - 9:02   |   کد مطلب: 46969
در دیدار وزیر اقتصاد با نماینده مجلس؛
کدام مطالبات مردم اسدآباد از وزیر مطالبه شد؟
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی درخواست پیگیری ترک فعل مسببین خسارت مالیاتی به استان و شهرستان، تأمين‌‌ سرمایه در گردش واحدهای تولیدی شهرستان، تکلیف به بانک‌های عامل در خصوص تسریع در وام‌های ودیعه مسکن، ضروری و قرض‌الحسنه برای متقاضیان، تأسیس شعب برخی بانک‌ها از جمله بانک کشاورزی در شهرهای آجین و پالیز را از جمله مطالبات مردم این شهرستان از وزیر اقتصاد برشمرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، کیومرث سرمدی در کانال تلگرامی خود در گزارشی به مردم، از دیدار خود با خاندوزی، وزیر اقتصاد اشاره کرده و مشکلات واحدهای تولیدی و امور بانک‌ها و همچنین برخی مشکلات بانکی شهروندان شهرستان اسدآباد را مورد مطالبه قرار داده است.

 

 

وی درخواست پیگیری ترک فعل مسببین خسارت مالیاتی به استان و شهرستان حد فاصل سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ در خصوص پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در استان کردستان و تشکر از همراهی در بازپس‌گیری حق مردم از مسائل مطروحه در این نشست دانسته است.

 

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از دیگر مطالبات مهم مردم این شهرستان را لزوم تأمین‌‌ سرمایه در گردش واحدهای تولیدی شهرستان، تکلیف به بانک‌های عامل در خصوص تسریع در وام‌های ودیعه مسکن، ضروری و قرض‌الحسنه برای متقاضیان برشمرد که در دیدار با وزیر اقتصاد عنوان کرده است.

 

 

وی تأسیس شعب برخی بانک‌ها از جمله بانک کشاورزی در شهرهای آجین و پالیز را از دیگر مباحث مورد مذاکره با وزیر اقتصاد خواند و افزود: وزیر اقتصاد دستورات لازم را در خصوص این مطالبات صادر کرده است.

 

 

شهرستان اسدآباد یکی از شهرستان‌های استان همدان است که علی رغم وجود پتانسیل و ظرفیت‌های خوب در حوزه‌های مختلف، اما با مشکلات اقتصادی مواجه است.

 

در این شهرستان آمار بیکاران در آن بیداد می‌کند و مردم با مشکل معیشتی و درآمدی و اقتصادی مواجه هستند.

 

این شهرستان علی‌رغم وجود تعدادی کارخانه صنعتی و پرداخت مالیات ارزش افزوده، متأُسفانه کمترین پرداختی را در این زمینه داراست، این درحالی است که می‌توان با بازپرداخت ارزش افزوده به این شهرستان در زمینه‌های مختلف هزینه شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal